LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, November 16, 2005

Sleep deprivation

27:s tunti hereillä. Kahvin ja musiikin voimalla mennään. Oisin mennyt nukkumaan vähäksi aikaa, mutta kohta on keikka Soneralla, enkä kehtaa mennä sinne aivan tokkurassa. Nyt vaan sisulla hereillä. Kohta alkaa jutut olemaan aivan päättömiä. Eli valtava muutos tavalliseen.

Illalla pitäisi mennä DTM:aan katsomaan Miss Drag Queen 2006-kisaa jossa kilpailee myös suosikki queenini Cristal Snow. Ilta mamamssa. What a waste though, koska mä oon tänään tosi nätti. Ja meen homokapakkaan. Niinpä tietysti. Phöh.

Jos mä julistaisin valtakunnallisen (tai, no, ei ehkä ihan valtakunnallisen) (koska valtakuntaan kuuluu myös maaseutu) (ja toisaalta valtakunnalliseen ei kuuluisi New York, Budapest ja muut hyvät kaupungit) Lotalle poikaystävä-kampanjan!? Ainahan kaikki on osallistumassa eri hyväntekeväisyyksiin, osallistukaa tänä vuonna tähän! Just näin joulun alla on hyvä ajankohtakin; ihmiset ovat anteliaalla tuulella ja lahjoittavat varmaan mielellään pois esim kivoja veljiä, komeita naapureita ja menestyviä työkavereitaan. Niitä ei edes tarvitsisi tunkea pataan, niin kuin pelastusarmeijalla (vaikka saisi toki, jos se tuntuisi jouluisemmalta).

Huomenna oon menossa haastattelemaan Sixten Korkmania, EVA:n pääjohtajaa. Pitäisi varmaan ehkä vähän nukkua ennen sitä. Muuten voi käydä hassusti. Mä oon kuullut että jossain vaiheessa kun on valvonut liian kauan niin sitä menee aivan humalaa muistuttavaan tilaan. Just. Täähän tästä nyt vielä puuttui. Feikkikänni.

3 Comments:

  • At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    et saa mun veljee, sori.

     
  • At 2:55 PM, Blogger Lotta said…

    Ymmärrän, et sä sitä kaikkien sun kavereiden kanssa voi jakaa! :oP

     
  • At 3:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    olipa taas vallan hauskaa muistuttaa minua aiheesta! ;)

     

Post a Comment

<< Home