LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, November 18, 2005

Konnichiwa bitches!

Sainpa nukuttua. Joku soitti mulla kymmeneltä aamulla mutta en vastannut. Ei voi olettaa että koomikko vastaa puhelimeen keskellä aamuyötä. Iltapäivällä kävin haastattelemassa EVA:n ja ETLA:n johtajaa Sixten Korkmania. Mä ihastuin aivan täysin. Karismaattinen ja komea. Ja kamalan viisas. Ja verbaalisesti niin monipuolinen ja lahjakas. Kaikki hyvät on aina naimisissa tai vanhoja. Tai molempia. Höh.

Horst-kullalla (kyllä, toi on A tuolla välissä) on mua ikävä. Tekstaili taas moneen otteeseen tänään. On lähdössä amerikkaan töihin. Käski unohtaa suomen kylmät säät ja lähteä mukaan. On se niin söde. En kyllä ikinä lähtisi. Mutta kiltti kun kysyi. Kai.

Telkkarissa mainostettiin sunnuntain Wrestling-show’ta. Harmittaa etten pääse. Lauantain Oulunmatka sörssii elämää, kalenteria ja rytmiä. Wrestling on oikeasti aivan huippua! Viimeksi kun olivat suomessa, niin kävin katsomassa. Loistoviihdettä! Sitä paitsi Booker T, joka on yksi mun suosikeista, on tulossa myös. Pöh. Missäköhän hotellissa ne asuu? Mä voisin mennä hengailemaan niiden hotellin aulaan. Mun elämä on siis tosi, tosi säälittävää.

TV:n wrestling-mainoksessa mainostetaan että mukana on myös Eddie Guerrero. Eddie kuoli viime sunnuntaina. Voisi kuvitella että ottaisivat edes nimen pois telkkarimainoksesta.



Mainoksessa sanotaan myös: ”pitäkää kiirettä, liput saattavat loppua kesken”. Sitähän se yleensä tarkoittaa joo, jos pitää telkkarissa pyörittää mainosta kolme päivää ennen tapahtumaa. Mutta onhan se väärin etteivät suomalaiset ymmärrä laatuviihteen päälle.

Laatuviihteestä puheen ollen, telkkarista tulee juuri Jackass. Jackass on myös ohjelma jota mä suuresti arvostan. Muita ovat South Park ja Beavis and Butthead. Ja tietysti Ali G, joka on neroista neroin. Ja ajatelkaa, kuitenkin mä elätän itseni viihdyttämällä.

Chapelle show’ssa oli racial draft, jossa rodut saivat draftata itselleen ihmisiä. Setting oli samanlainen kun NHL:n drafteissakin. Mustat ottivat Tiger Woodsin. Valkoiset halusivat Colin Powellin, ja saivat tämän sillä ehdolla että ottaisivat myös Condoleezza Ricen. Juutalaiset ottiva Lenny Kravitzin ja aasialaiset Wu Tang Clanin. Ghostface Killah’n sanoin: Konnichiwa bitches!

Keikka Uniq’ssa meni oikein hyvin, ja yleisössä oli tosi komeita miehiä. Olin viimeinen esiintyjä, ja koomikkokolleegani Tommi Mujunen ja Harri Lagström feidas mut, joten en mä sinne yksin kehdannut jäädä niitä miehiä hengaamaan.

HIFK voitti Jokerit 5-1! Wuhuu!

3 Comments:

  • At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sulla on kyllä hieno duuni! Melkein kävisi kateeksi, jos vain olisin sellainen millainen en ole, koska en halua olla sellainen mitä en ole!

    Vesa-Matti Turhis (tai no, ehkä tiedätkin, sen oikea nimi on Luiro), niin Luiro sanoi mulle että näyttelijän työ on kyllä hauskaa, kun ihmiset kaduilla tulee pyytämään että "hei, tee nyt jotain hauskaa, kaatuu nyt, kaadu samalailla ku niissä elokuvissa". Joo, ajattele, saa kaatuilla sitten sillä tavalla hauskasti. Joskus vaan harmittaa jos on jonnekin menossa ja vaatteet likaantuu. Mutta silti, kaatuileminen on varmasti kivaa.

    Mutta sulla on tietty eri asia. Kun sun ei tarvitse kaatuilla, etkä sä edes saa, sähän olet stand-up koomikko, jonka kuuluu... no kyllä sä tiedät!

    Luirohan ei ole stand-up tyyppi, se saa istuakin. Että siinä mielessä sulla on paljon vaikeampaa. Ja saattaa olla vaikeampi naurattaa seisten kuin istualtaan.

    Kaikkein vaikeinta olisi olla, tiedätkö mikä? Stand-up miimikko! Mietipä sitä! Kun ei saa kaatua, eikä edes puhua. Ei edes kovempaa hönkäistä, montaahan naurattaa sekin. Mieti nyt että unohtuu harjata aamulla hampaat, ja jos alat sitten hönkimään bussikatoksessa jotakin ihmistä päin voimakkaasti, kerta toisensa jälkeen.

     
  • At 2:41 PM, Blogger Lotta said…

    Totta, toi on sellainen asia joka vituttaa kaikkia koomikoita aivan ylikaiken. Sä tapaat ihmisen ekaa kertaa, ne kysyy mitä sä teet, sä vastaat: mä oon stand up-koomikko. "Hei SANO JOTAIN HAUSKAA!". Dorkat. Enkä sitten koskaan sano.

    Mulla on kyllä mun setissä yksi pantomiimi. Tai se on oikeastaan tanssi. Mutta se pitää aina selittää erikseen, ja se selitys on se joka on se hauska. Eli joo, miimikko-koomikko olisi hankalaa

     
  • At 6:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heh, ymmärsit pointtini. Tuo on todellakin kynnyksen ylittävää. Ja muutoinkin, ettenkö sanoisi, erittäin spontaani tilanne :)

    Mietipä oikeasti Luiroa, jonka jokainen tuntee Uunona.

     

Post a Comment

<< Home