LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, November 21, 2005

Pakkasta Oulusta ja yllätysidoli

Uargehoh! Ensimmäinen työpäivä, ja sitä paitsi kolmen päivän bloggaustauko. Oh dear. Mutta mulla on ihan hyvä syy (lappu äidiltä). Ei kun olin perjantai-iltana kissanristiäisissä ja viikonlopun Oulussa. Oulussa on ehkä kolme taksia yhteensä. Naapurikunnistakin soiteltiin takseja lentokentälle ja siis Kempeleen miesvoimasta huolimatta Erin ja minä venattiin taksia tunti. Tunti! Oulussa! Pakkasessa! Siellä on kylmä! Mutta eipä se nyt niin kamalaa ollut, me ehdittiin bondata sillä aikaa. "Me" olimme siis minä, laulaja-Erin (kyllä! Naikkari-Erin!) ja Alliance-bändi.

Tein kuten olin suunnitellut, enkä lähtenyt hotellista ulos kertaakaan. Illan keikka meni oikein hyvin. Vieraita oli ilmeisesti 750, ja heitä oli kahdessa kerroksessa. Eli kun esiinnyin yläkerrassa, niin piti aina välillä puhua kameralle joka lähetti sen isolle screenille alakertaan. Ovat ne niin näppäriä ne Nokialaiset. Keikan jälkeen jäin katsomaan vielä Erinin ja bändin keikat, ja sitten ruvettiin dokaamaan ja puhumaan musiikkikoulutuksesta Suomessa. Nyt oon täysoppinut Suomen taiteellisen koulutuksen puutteista ja hyvistä puolista.

Ensimmäinen työpäivä eduskunnassa. Ei mikään soft-landing, heti hommiin. Opastin lukiolaisryhmää jotka olivat tosi kilttejä ja viisaita. Eduskunnassa on sikakylmä. Mun pitää mennä ostamaan työvaatteita jotta pärjään. Eli jotain villahousuja ja fleecetakkeja. Ja lapaset. Se ois mun virkapuku.

Eilen Idolsista tippui Roni. Ihan ihmeellistä. Sehän oli niin suloinen ja söötti, mä olin aivan varma että kaikki pikkutytöt olisivat aivan rakastuneita siihen. Ehkä tää on sellainen aika kuukaudesta että kaikkien saldoraja on jo tullut vastaan. Miksi kaikki hehkuttaa sitä Agnesta? Sehän on ihan sairaan ärsyttävä eikä mun mielestä oikeesti laula kovinkaan hyvin. Tai siis jos olis sellainen trendi kuin krapula-chic, niin sitten ehkä. Mä kuulostan samanlaiselta jos oon juonut liika ja polttanut tupakkaa. Katri on vieläkin mun suosikki. Ilkkakin on hauska, vaikka jotenkin vähän überpelle. Hennalla on rumat kulmakarvat. Katri voittaa. Se on paras. Oikeesti tosi hyvä.

Olisko epäkohteliasta laittaa käyntikortteihin ja vaikka puhelinvastaajan viestiin että "en vastaa puhelimeen sunnuntaisin. Voi laittaa tekstarin mut en lupaa että vastaan. Leikitään vaikka että mulla on just silloin kiire."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home