LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, November 29, 2005

Non-yllätys

Tein MTV3:n vaalikoneen. Niinistö ykkönen, Lax kakkonen, Kallis kolmonen. Huonoiten sopii Soini, Vanhanen ja Halonen. No surprise there, really.

Miten joku ei voisi rakastaa manateita ihan hulluna? Ne ovat aivan ihania, ja niin VAIVATTOMIA lemmikkejä! Tai siis vaivattomia sen jälkeen kun on hankkinut niille vesitankin tai pienen meren tai jotain missä ne voi asua, sekä paljon niiden ruokaa. Mä en tiedä mitä ne syö, mutta kellepä ei esim McDonald's kelpaisi? I'm loving it! (toi pitää laulaa samalla tavalla kuin mainoksessa. Eli lue uudestaan, mutta laula.). Siis katsokaa nyt tota kuvaa! Nehän ovat aivan ihania. Merilehmä is best. (Kuulostaa ihan vessakirjoitukselta. Jos siis jonkun nimi olisi merilehmä. Tai olisi vaan sellanen akka joka tykkää uida.)


Eikö ole outoa kun ihan pienet asiat voivat valtavasti uudistaa elämää tai tuntua ihan jättimuutoksilta. Kuten jos ostaa uuden huulipunan tai ripsarin niin on hyvällä tuulella koko päivän. Tai se että Hesari vaihtoi mielipideosaston sinne lehden loppupäähän. Tai jos vaihtaa kännykkään soittoäänen! Mun on pakko vaihtaa mun tekstariääni. Joka kerta kun mä saan tekstarin mä alan laulaa Jari Sillanpään laulua Bumbumbum. Mä en edes tiennyt että mä osaan sellaista laulua! Mun tekstariääni kuulostaa etäisesti joltain kohdalta siinä laulussa, ja nyt joka helvetin kerta kun tekstaria pukkaa niin mä burst into song. Jari Sillanpää song, no less. Pakko vaihtaa.

2 Comments:

  • At 4:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tein pressakoneen. Niinistö eka, Hautala toka ja Halonen kolmas. Tälläkö koneella sitä sitten löytyi se poliittinen identiteetti, jota on vuosia etsitty? Lassie palaa jne?
    Oudot tulokset. Semminkin kun kuntavaalikoneissa aina sattui ykkös-match olemaan joku körttiläiskepu (mitä en sitten äänestänyt), tai sitten nää koneet on jotenkin tuunattuja, että aina tulee kaikille Niinistö ykköseks.
    Sen mainoskin oli niin näyttävästi siinä sivulla.

     
  • At 11:19 AM, Blogger Lotta said…

    Jos sulle aina tulokseksi tulee körttiläiskepu niin ei se välttämättä siinä koneessa ole se vika, vaan ehkä tuolin ja näppiksen välissä... Silloin kun mä tein vaalikoneen siellä oli Vanhasen mainos, ja sittenkin sain Niinistön. Ei se ole niin että Niinistö tulee kaikille. Mutta se tulee kaikille viisaille ihmisille.

     

Post a Comment

<< Home