LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, December 29, 2005

Ihanan kallista

Hallmark on hieno amerikkalainen ketju joka tekee kortteja tilanteeseen kuin tilanteeseen. Joskus tulee tarve välittää jokin erittäin tärkeä viesti jollekulle rakkaalle ("Parane pian", "Kaipaan sinua" tai "Minä vihaan kaalikääryleitä"). Koska korttien lähetteleminen jotenkin ei sovi mun tyyliin mä yritän viestittää mun tunteita toisin tavoin: ylisanoilla. Mä huomaan että kaikki on mulle joko ihanaa!, Mahtavaa! Überloistavaa! Huippua! tai vastaavasti Hirveetä! Kamalaa! Jättipahaa! Ällöttävää!. Mun elämässä ei ole mediumia. Ei ole koskaan ihan kivaa, ookoo, aika jees tai vaikka kohtuu-etuliitteellä alkavia sanoja.

Ja mistä johtuu ettei koskaan tehdä sellaisia kortteja jossa on juuri ne ajatukset mitä et välttämättä esim puhelimessa halua sanoa? Niitä ostaisi kaikki! Veikkaan että "Ollaan vaan kavereita"-, "Sä oot ehkä maailman paskin pomo"- tai "Nyt loppui vittuilu, huora"-kortit olisivat aivan megahittejä. Tää on LOISTAVA idea. Mä ryhdyn yrittäjäksi. Ja palkkaan mun telkkarimainoksiin ne VR:n mainosten patsaat kun ne on niin sympaattisia. VR:n mainos on ihana. (Ei siis aika hyvä tai mukava. Vaan ihana!) (Just.)

Kävin tänään hammaslääkärilla. Se oli tosi dramaattista. Se yritti tappaa mut. Tai no ei ehkä ihan, se poisti hammaskiveä. Mutta se oli jo itsessään kamalaa. Mutta mä kestin sen kuin nainen. Mulla on muitakin vammoja. Mua on purtu korvaan.

Uskomaton turhamaisuuteni ulottuu toki suuta pidemmälle. Kävin shoppailemassa. Mitään en löytänyt mutta jotenkin sain rahaa menemään. Joskus on vaan ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa lähteä kaupasta ostamatta mitään. Illallista söin Kosmoksessa Artun kanssa. Vaikka illallista ei tarvinnut maksaa itse, on mun hammasinvestoinnin kanssa päivän lasku lähempänä tonnia kun satasta… Ihanan kallista!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home