LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, December 20, 2005

Pelisilmä, Spelöga. Päivää, Goddag.

Lisää lahjoja! Työpöytä notkuu jo kun sakki vaan lappaa tänne pakettia. Aivan huippua, täähän on maailman paras työpaikka! Tänään on tullut vielä suklaata ja mysteeripaketti jota en ole vielä avannut. Se on RKP:n ryhmältä, ja koska suomenruotsalaiset ovat hyviä ostamaan lahjoja niin mulla on odotukset korkealla. Paketin perusteella EIVÄT ole (thank god!) ainakaan puoluesukat..

Aamulla vaivasi lievä coctail-flunssa (and when I say lievä, mä tarkotan tappava ja kamala). Pressaklubin kekkerit eilen olivat ihan jees. Club Privésta matka vei Bottalle, jossa söin illallista Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtajan, pääsihteerin ja erinäisten virkailijoiden kanssa. Katalaa menoa se oli: shampanjaa, Cosmopolitaneja, viiniä, shotteja, valkosipulietanoita ja poliiseja (okei, vikat oli erikseen). Poliisin kanssa keskustelin sivistyneesti hänen ammattiinsa liittyvistä asioista (EIKÄ siis niin että minä olin jotenkin asiakas-roolissa). Pete-Poliisi kertoi että illan dramaattisin tapahtuma siihen mennessä oli että hänen piti valita pizzaansa täytteet. Kovaa homma on olla the long arm of the law.

Jatkot tietysti (ja mua hävettää myöntää: mun ideasta) Satumaassa. Siellä oli ihme tungos (maanantaina! WTF?) ja (obviously) lisää viinaa. Are you starting to see a pattern here? Vielä kaksi iltaa pitäisi Älä osta mitään-kokeilun tiimoilta selvitä. Tää ilta näyttää ihan hyvältä, eduskunnassa on taas kolmet glögit, joista yhdet ovat STT:n ja kuulema legendaariset.

Tänään päivällä oli meidän yksikön puurojuhla. Hilarious tillställning jossa syötiin joulupuuroa ja vuorotellen kerrottiin miten kukin joulunsa viettää. Kiusaantunutta ja jäykkää jutustelua (ja välillä aina joku minun vitsi joka todella huonosti sopi tilaisuuteen tai oli muuten vaan inapproriate. Mulla ei ole laisinkaan pelisilmää.) (Game eye. Hih, I crack myself up.) (Okei, just tommoset jutut on niitä.).

Achtung (taas)!: Set your VCR's. Minut pyydettiin vieraaksi (as in kommentaattoriksi, ei ainoastaan yleisöön) FST:n pressanvaalilähetykseen vaali-iltana. Kelatkaa. Eihän sinne yleensä oteta kun ihan guruja ja viisaita ihmisiä. Ja nyt ne pyysivät minut. Lupasin, tietysti. (Politiikan erityisasiantuntija, and all that). Sit kuitenkin siellä kesken kaiken sanon just jotain Game eye-tasoista.

Mä kävin perjantaina kampaajalla, eikä kukaan ees ole huomannut. Pöh.

3 Comments:

  • At 1:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Vet känslan... Färgade håret mörkt, nästan svart. Gissa om någon märkt det... NEJ, inte ens min egen mamma!!!! Vi måste imorgon genast kommentera varandras hår då vi ses! ;)

     
  • At 10:51 PM, Blogger Lotta said…

    Täh? Vähän tää nyt meni kyllä blondilta ohi. Siis joo, oon Backlund, en Backman, mutta en oikein tajunnut mitä tolta sivulta olisi pitänyt löytää...?

     
  • At 9:45 AM, Blogger Lotta said…

    Hih, en siis ainoo blondi! Hyvää joulua sullekin, oot ihana! :o)

     

Post a Comment

<< Home