LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, December 16, 2005

Lingonvecka och hormondagbok

Hirveesti myyttejä ja totuuksia on olemassa hormonikierrosta, ja mullakin on mukamas jonkunlainen käsitys siitä miten omani vaikuttaa minun (ja joskus myös muiden) elämään. Mun oma, hatara empiriani mukamas osoitti (ehkä kahden kerran perusteella) että silloin kun on kuukautiset, tulee myös kankkunen. Silloin kun ei ole, ei tule kankkustakaan. On tosin käynyt ilmi etteivät nuo nyt oikein pidä paikkaansa. Lääkärit sanovat että kuukautisten aikaan naisen sukupuolivietti on tosi korkea, mutta mulla se menee kyllä ihan päinvastoin. Ainoa mikä tässä vaiheessa on todistettu, on se että musta tulee kamalan kärttyinen, pahantuulinen ja ilkeä kun on kuukautiset (ne ovat mun mielestä yks saatanan rangaistus ja mä en ainakaan ole sitä ansainnut). Oonkin miettinyt että pitäisi hankkia jonkinlainen varoitusjärjestelmä. Vaikka sellainen nauha joka kuuluisi mun puhelimesta kun mulle yrittää soittaa kuukautisten aikana: "tavoittelemanne henkilö kärsii tällä hetkellä kamalasta Luontoäidin vittuiluoikusta, kuukautisista. Hänen kanssaan kommunikointi saattaa johtaa huutamiseen, itkuun, hampaankiristykseen ja omaisuuden tuhoutumiseen. Jos olette valmiit ottamaan tämän riskin, odottakaa sulkematta puhelinta". Päätinkin että jotta osaisin ennakoida omaa käyttäytymistä tulevaisuudessa, pitäisi mun ruveta pitämään hormonipäiväkirjaa! Mutta sitten tajusin miten keski-ikäiseltä ja vaihdevuoteiselta se kuulostaa, ja päätin olla tekemättä sitä.

Tänään olen kyllä kaikesta huolimatta feikannut tosi hyvin, ja ollut iloinen ja mukava. Paitsi että Petterin ja Akin mielestä olin ilkeä, vaikka olinkin vaan ihan oma itseni. Kaikki ei aina näe sitä eroa. Ja koska mood swingit menee niin kauheata vauhtia, niin ei siihen harjaantumaton voi ehtiä mukaan.

Sain lahjan. Demariryhmä antoi tummansiniset Demarisukat jossa on ruusja. I'm speechless. En välttämättä siksi että oon niin otettu lahjasta, vaan koska en koskaan oikein tiedä mitä pitäisi sanoa kun saa jostain rumat puoluesukat. Mutta ajatushan on tietysti tärkein…

On olemassa myös tosi hauskoja ja kivoja asioita. Kuten:
- päiväkotilapset jotka olivat aika viisaita ja osasivat käyttäytyä tosi hyvin eduskuntavierailulla
- Sami meidän töistä
- keikka tänään Heinekenilla, joka tarkoittanee myöskin tuotelahjoja!
- huulipuna ja meikit (muuten vaan)
- se että jos menee Google.fi ja laittaa hakusanaksi tyhmä lehmä, niin eka hitti on Tanja Karpelan nettisivut
- näppärät ihmiset jotka osaavat leikkiä tietokoneella (ja joilla ei ole kamalasti töitä tai harrastuksia, ilmeisesti) jotka ovat tehneet huippuhienoja Sauli-kuvia.

4 Comments:

  • At 6:09 PM, Blogger laura said…

    "Rumat puoluesukat" sain myös minä demarien ryhmäkansliasta joululahjaksi. Paitsi että mun mielestä ne ei ole rumat vaan ihan ok, tavalliset - kotimaiset - urheilusukat joissa on varressa ruusukuvio. Sen sijaan, että vaan mollaat saamaasi lahjaa, lähetä ne vaikka mulle sisäpostissa, jos kerran et itse niistä pidä :-)

     
  • At 11:52 PM, Blogger Lotta said…

    Eiei, Pakistanissa on tulossa talvi ja ne tarvitsevat siellä mm sukkia. Anna-Kaisa yrittää guilt trip mua koko ajan kun se on jo antanut kahteen eri otteeseen rahaa Pakistanin paleleville lapsille. Sinne niitä sukkia pitää lähettää.

     
  • At 7:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Joo. Lähetetään ne sukat Pakistaniin. Petterihän sanoi ettei lahjoita rahaa esim. punaiselle ristille, koska epäilee, että rahat jää lojumaan
    järjestöjen korkeakorkoisille tileille. Kukaan edes punaisessa ristissä ei tasan vetäisi välistä niitä demppujen sukkia, ne nimittäin EI ole ok, tavalliset kotimaiset urheilusukat.
    Samaan pakistanilaisten joulupakettiin voisi laittaa mun tänään pää hiessä vääntämiä kossu-flavoured "Rude Mints"- joulukarkkeja. Am bit of a mint-making maniac.
    Kuumeessa eilen, that explains.

     
  • At 9:58 PM, Blogger Lotta said…

    Explains not, my friend. Susta on tullut kotihengetär ja joulu on vienyt sulta järjen? Muistuttaisin että kossussa hienointa ei suinkaan ole se FLAVOUR, vaan ennemmin se effect...

     

Post a Comment

<< Home