LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, December 07, 2005

Würfelschnabel

Taas ei nukkumista. Hakkasin tietokonetta läpi yön. Nyt on kuitenkin jotakin kasassa joka remotely resembles a gradu. Tai siis teoriaosaa. Mikä ilmeisesti on the easy part. Se empirian hankkiminen ja rustaaminen vasta vihoviimeistä hommaa on. Ja ajatelkaa, töissä olin tosi väsynyt ja yhtäkkiä mun eteen ilmeistyi kaksi Redbullenkeliä! Ei, en mä hallusinoi, eduskunnan lisärakennuksen pihaan kurvasi iso Redbull auto ja kaksi tyttöä tuli sieltä ja antoi mulle ilmaseksi redbullia. Ihania olivat, Redbullenkelit.

Tiina Jylhä oli täällä eduskunnassa äsken. Why on earth? Asiantuntijana jossain valiokunnassa? Highly doubtful. Salee lobbaamassa jotain silikoniverovähennystä tai kiristysasetusta tai jotain.

Anna Perholla on blogi! Mä oon sikakauan fanittanut Anna Perhoa ihan hulluna, sen kolumnit City-lehdessä ovat aivan superhyviä! Kun uusi City tulee, niin selaan aina ekaksi Annan kolumniin ja sitten petyn jos siellä onkin joku Tuomas Vimma. Nyt Annalla on blogi. Aivan huippua.

Mua huolestuttaa ihan hirveästi että kun googlaa mun nimellä, niin yksi hiteistä on Perussuomalaisten kotisivuilta, ja sivun otsikko on vielä "Timo Soinin vaalikierros jatkuu". Vikkelästi jos katsoisi, niin voisi kuvitella että mulla jotenkin olisi jotakin tekemistä Soinin kampanjan kanssa. Mein Gott! Nein! Würfelschnabel! (Ei taida tarkoittaa mitään, mutta kuulostaa hyvältä. Tai siis tarkoittaahan sen toki noppanokkaa muttei mitään käytännöllistä. Tai mistä minä tiedän miten käytännöllisiä Würfelschnabelit ovat.)


Sain kuin sainkin siis jonkinlaisen gradunalkukyhäelmän lähetettyä. Se oli tosi, tosi huono. Mutta se on tehty. Kuten viisas Astrid Lindgren sanoi (ja jopa kirjoitti kirjan siitä): Lotta osaa mitä vain.

3 Comments:

  • At 4:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nuku hyvä ihminen. Vaikka onhan se turhaa puuhaa, siis nukkuminen, jos voisi tehdä jotain hyödyllistä.
    Tiina Jylhä oli eduskunnassa tietenkin Kalliksen kampanjahästinä (no pun intended). Ajattele jos Kalliksesta tulee pressa (tai älä itse asiassa ajattelekaan) niin Jylhästä tulee varmasti ainakin sen tiedottaja, tai joku muu yhtä fiksua suojatyötä tekevä.
    Ajattele että tänään kansanedustaja sanoi kokouksessa jotakin hauskaa. Nimittäin Hollannin ja Ranskan perustuslakitilanteesta ja siitä, pitäisikö ehdotus viedä maille uudestaan hyväksyttäväksi, että maat tuskin nielevät oksennustaan, vaikka miten moni muu maa olisi sitä niille tyrkyttämässä. Hauskaa! Har har- side-splittingly funny!
    No niin.
    Silti, näin Ali G:n livenä. Se on tosi pitkä ja hoikka. And looks totally fab in canary yellow. Samalla reissulla ilmeisesti tapoin luottokorttini, koska se loppuvaiheessa enää inahti ja tuprutti mustaa savua kun sitä väkivalloin höylättiin erinäisissä well out of my league- hintaisissa puodeissa. Syön pelkkää riisiä jouluun asti.

     
  • At 10:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Psst Lotta, ethän kertonut että olet mun ainoa fani ja että oon luvannut laittaa rahaa sun tilille jos kehut mua aina kun esiinnyt julkisesti. Hyvä, kiitos.

    Mä pidän myös sun asenteestasi, se välittyy niin hellyyttävästi tuosta vauvakuvasta. Mun pitää nyt mennä pody pumppiin ohentamaan itteeni, mut pidä sä lippu korkeella Annan-päivän kunniaksi!

    Whole Lotta Love!

    Terv. http://annaperho.city.fi

     
  • At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tiina Jylhä kävi kuitenkin fanittaa sua siellä eduskunnassa ja mitä tulee tuohon perussuomalais-hässäkkään: myönnä totuus: sä sponsoroit salaa sekä Timon että Tonin jatkokautta :O

     

Post a Comment

<< Home