LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, December 15, 2005

Listanousija

Mamma sai nimmarinsa ja voin nyt paljastaa superjulkkiksen henkilöllisyyden: Teräsbetonin laulaja. Nimeä en valitettavasti voi paljastaa kun en tiedä yhtään mikä se on. Mamma oli tosi impressed. Sen suosikkibändi on Teräsbetoni ja sen soittoääni on Taivas lyö tulta. Mun mamma on aika makee.

Olen myös päättänyt siirtää Markus Pöyhösen syrjään Lotan Mielestä Suomen Seksikkäimmät Miehet Top-5-listan kärjestä. Markus putoaa kakkoseksi, koska Pertti Salolainen kiilaa ykköseksi. Mä oon fanittanut sitä jo jonkin aikaa. Voinko mä sille mitään että se on ihan oikeesti mun mielestä ihan mielettömän kuuma? Tänään se oli taas eduskunnassa käymässä ja avasi mulle oven ja hymyili. Ja sit mä vähän kikatin. Mä oon tosi tyhmä. Myöhemmin mä näin että se meni kahvilaan, niin päätin että mä varmaan tarvitsen nyt sieltä myös jotain. Se sanoi että "no jopas me nyt törmäillään monta kertaa päivässä. Ootkos sä täällä töissä nykyään?". Siis sekö tietää kuka mä olen?!? Tai sitten se sekoittaa minut johonkin toiseen, koska en mä tiedä mistä se minut tuntisi, ei me olla koskaan kunnolla tavattu. Trust me, I'd remember. Jos jonkun mielestä ikä olisi tässä issue, niin ei ole. Se on 65, ja mä oon 25, joten meidän keski-ikä on 45, joka on ihan acceptable suhdeikä. So there.

8 Comments:

  • At 9:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ootko sä nyt ihan varma, ettei Salolainen lue sun blogia? Jos se tunteekin sut siitä? :)

     
  • At 10:02 PM, Blogger Lotta said…

    Heh, joo joku muukin ehdotti tota. Salolainen ei ehkä ihan heti anna sellasta vibaa että fanittaisi blogeja, ja varmaan etenkään bilettävän hardly-kypsempi-kuin-keskiverto-pissis koomikottaren blogia.

    Ja haa! Sitä paitsi täällähän koko ajan kerrotaan että mä oon eduskunnassa töissä. Jos se olisi lukenut niin se ei olisi kysynyt. Höh. Tavallaan harmi. Lukisi nyt vaan, niin mun ei tarvitsisi lähestyä sitä itse. Aina yhtä noloa lähettää se "Alatsä olee?"-lappu jonkun virastoavustajan kautta.

     
  • At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    nice.. kiva tietää, etten ole ihan ainoa fabuja fanittava pikkutyttö, ks. http://paskapaa.blogspot.com/2005/12/elm-suurempaa-panetusta.html

    ehkä salolainen fanittaa sua back ja on istunu useemmallaki sun keikalla jossain takarivissä : )

     
  • At 9:35 PM, Blogger Lotta said…

    Heh. Herra suurlähettiläs saattaisi vähän stick out jossain On The Rocksissa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä... Aina voi toivoa ;o)

     
  • At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    ehkä se on vain hyvä maastoutumaan : )

    lasit pois ja päälle jotain muuta kuin puku, se tekee jo paljon. eikä sitä enää juuri kukaan tavis tunnista, onhan se ollut suomen politiikasta pois jo vuosia.

     
  • At 12:01 AM, Blogger Lotta said…

    Totta. Mun pitää myös itse terästää mun stalker-taitojani, jotta voin vahingossa osua sen tielle aina siellä missä se on. Tähän mennessä mä oon tässä hirveän huono kun en osaa esim hakkeroida mitään. Just ja just osaan ladata kuvia ja tehdä linkkejä blogiin. Pitää ruveta treenaamaan. Miten 65-vuotias oikein isketään?

     
  • At 5:36 PM, Blogger Lotta said…

    Oh shit! Mä unohdin täysin! Olin helsinkiläisten kokoomusnuorten pikkujouluissa. On no! Höh, olisi ollut tosi hauskaa. Perhana. Pidättekö te uuden vuoden bileetkin? Tai heti kohta jotain uusia? Oliko hauskaa?? Äääääh! Ens kerralla tuun ihan varmasti!

     
  • At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    ai miten 65-vuotias isketään? no miten nyt miehet yleensä, kai..

    perusstalkkaamisen voinee aloittaa sillä, että tsekkaa hakukoneella, millaisissa tilaisuuksissa ko. henkilö puhuu lähiaikoina tms.

    (hienoa. nyt mä vaikutan entistä oudommalta ihmiseltä : )

     

Post a Comment

<< Home