LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, December 27, 2005

Been an awful good girl...

Muchas gracias, padre Navidad! (Highly vapaa käännös…) Joulu on ihanaa aikaa, ja joulupukki (eli mamma, Calle, mummo etc) toi mulle vaikka mitä (koska olin taas ollut aivan mielettömän kiltti, tietenkin). Kontista löytyi muun muassa digikamera! Jee! Selkeästi teemana lahjoissa oli signeeratut kirjat. Mamma sai multa Saulin kirjan omistuskirjoituksella, minä sain Tosinaisen oppaan Pihan Kirsin omistuskirjoituksella ja Calle Raimo Summasen kirjan omistuskirjoituksella. Oikeisiin osoitteisiin meni jokainen kirja, niin olivat kyllä juuri oikeat lukijalleen!


Sain myös kirjan 1000 places to visit before you die, ja sieltä löytyi mun seuraava matkakohde! Siellä nimittäin kerrottiin paikasta Floridassa jossa voi uida manateiden kanssa! Mun on aivan pakko päästä sinne! Sehän olisi aivan huippua! Siellä vaan olisi ja kelluisi merilehmien kanssa. Merilehmiä on siinä joessa parisataa joten niitä näkee siellä kuulemma aina. Ihana paikka. Sinne haluun heti. Tää siis vinkkinä niille jotka haluaa viedä mut lomalle. Jono alkaa jo muodostua, I’m sure.

Viime viikko jatkui myös yhtä hurjasti kuin alkoi. Eduskunnan turvallisuusyksikkö antoi mulle joululahjan ja mulla tuli huono omatunto kun ei mulla ollut niille mitään lahjaa. Niinpä lupasin mennä heidän pikkujouluihinsa esiintymään (joo, en oo yhtään itsekeskeinen, mutta paras keksimäni lahja oli siis MINÄ ITSE…). Sen jälkeen lähdin Gastoneen juhlimaan Pian synttäreitä. Pia täytti 19 ja ½ (ei kovinkaan monetta kertaa vielä…). Koska takana oli rankka viikko (and I don’t mean työn puolesta) päätin olla ihmisiksi ja lähteä ajoissa kotiin. Koska olen myös HEIKKO ihminen, houkuteltiin mut alta aikayksikön kotoa takaisin Helsingin yöhön. Joka sitten jatkuikin ihan aamuun asti ja suoraan töihin. I swear, tämmöinen teineily loppuu nyt. Tai ainakin ihan pian. I’m sure.

Perjantaina tapasin bestikseni Kukka-Maarian. Kukka asuu Sveitsissä ja mulla on koko ajan kauhea ikävä sitä. Onneksi se tuli taas käymään Suomessa. Illemalla lähdin kauas Töölöön viettämään joulua mamman luokse. Koska oon työpaikan hierarkiassa pohjalla olikin ensimmäinen työpäiväni jo tänään, eikä lomaa ole tulossa vähän aikaan… Mutta mikä sen parempaa, mähän voin jakaa iloa ja hyväntuulisuutta työpaikallani! (Mistä tää positiivsuus oikein tulee?!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home