LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, December 28, 2005

Palaute

Uuuuh! Tää on pakko vuodattaa heti! Mulla soi puhelin äsken, ja sieltä soitti eräs vanhempi herra. Hän esitteli itsensä ja kertoi olevansa ekonomi joka on valmistunut Hankenilta, ja onpa hän vielä kunniatohtorikin. Hän oli tänään saanut postissa Hankeiten-lehden (mun viimeinen numero) kotiin, ja oli lukenut sieltä feature-artikkelini jonka nimi oli Kristallipallo, jossa pohdittiin Suomen tulevaisuutta yhdessä Jyrki Kataisen, Pekka Himasen ja Sixten Korkmanin kanssa. Hän soitti kehuakseen artikkelia. Kertoi ylitsevuotavasti kuinka mielenkiintoinen se oli ja että hänen oikein ihan vaan siksi piti soittaa. Herran nimi oli ministeri Tankmar Horn.
Jos tunnustat olevasi Homo Ignoramus (googlaa, dumbass), voin valottaa että herra Horn on ikään kuin suomen ulkomaankaupan grand old man. Hän istuu vaikka missä yritysten hallituksissa ja on vieläkin kova mielipidevaikuttaja. Hän selvitti jostain mun puhelinnumeron ja soitti MULLE kehuakseen MUN artikkelia! Oh my God! Oon aivan uskomattoman otettu.

(Ja ehkä vähän nörtti, koska innostun hänen kehuista näin paljon).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home