LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Saturday, December 31, 2005

Promises, promises...

Tänään on uuden vuoden aatto ja taas pitää keksiä lupauksia. Vuoden 2005 lupaukseni olen pitänyt. Lupasin etten lähde treffeille Brad Pittin kanssa, ja pidin sen. (Välillä oli vaikeeta kun se vonkasi niin paljon, mutta pidin pääni. Sitten kuvioihin tuli Angelina, ja kaikilla helpotti.) Lupasin myös kasvaa pituutta, ja ostinkin sairaan paljon korkkareita. Voilá, siis. Itsekurin mestari.

Nyt oon pohtinut ensi vuodelle lupauksia. Niitä on monta:

1. Lupaan etten koko vuonna tapa yhtään ketään.
2. En saa yhtäkään lähestymiskieltoa.
3. En riko koteja.
4. Rupean vastaamaan tekstiviesteihin.
5. I shall not covet my neighbours wife.
6. Muutun kivemmaksi ihmiseksi.
7. Aloitan projektit aikaisemmin kuin päivää ennen deadlinea (not!)
8. Ihastun vaan miehiin jotka ovat minulle hyväksi, ei pahaksi.
9. En koskaan ole kolmea päivää kauemmin bloggaamatta.
10. Valmistun ja pakotan kaikkia tituleeraamaan minua maisteriksi.

Mun kollega Anna-Kaisa on (pikkuveljeni Callen ohella) maailman paras lahjanostaja. Se löytää aivan huippusopivia lahjoja aina. Sain Akin joululahjan perjantaina. Total Bitch-saippuaa!

Nyt bilesiin! Hyvää uutta vuotta!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home