LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, January 02, 2006

Tipaton aamupäivä

Voi räkä! Kanava jolle tein pilotin telkkariohjelmasta oli tehnyt päätöksen ja tältä erää ohjelma kuopataan. Harmittaa. Mun pitää siis keksiä uusi fabulous ura. Paska. Paskapaskapaska. Toisaalta, eihän Seinfeld-ohjelmassakaan Jerryn ja Georgen ohjelmaidea koskaan mennyt tuotantoon. Nyt mulla on ees se pilotti. Lämmittää sikana just nyt.

Amerikkalainen kesäjuristi (siis ei juristi vain kesäisin, vaan kesäjuristi siksi että deittasin sitä kesällä) soitti ja pyysi kahville. En osannut sanoa ei. En halua olla epäkypsä ihminen joka ei pysty aikuiseen kanssakäymiseen. Tosin vähän sen jälkeen sain meilin tosta telkkariohjelmasta, ja oon mahd liian heikossa tilassa osatakseni käyttäytyä asianmukaisella tavalla. Vitutus pitäisi purkaa esim tenttiin lukemiseen (joka uudenvuodenlupauksesta huolimatta ON jäänyt viime tinkaan, surprisingly enough).

Suunnaton detox-ohjelma on alkanut apinan raivolla. Mulla on tipaton aamupäivä. Eikun tipaton kaksi viikkoa. 13.1 on illallinen jonne on kutsuttu kaikki ylioppilaskunnan puheenjohtajat jo vuodelta miekka ja kirves. Niissä olen tavannut olla aivan tolkuttoman päissäni, and I don't see a reason to quit now.
Ohjelmaan kuuluu myös vihreää teetä ja muuta terveellistä (ehkä), ja suunnitelmat mennä kuntosalille Anna-Kaisan kanssa heti ensi viikolla. It could happen.

2 Comments:

  • At 12:29 PM, Blogger Lotta said…

    Huippua! Tuuthan juttelemaan myös! (siis älä sinne lavalle, kesken esityksen...) :o)

     
  • At 12:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Niinpä! Ärsyttävää!

    Ne ei tajua mitä ne missas! STANA!

    Mua niin jurppii... Onneks olen alkoholisti niin voi aina vaan juoda. Ei vituta läheskään niin paljoa kun on kännissä.

    Mutta joo. meitä odottaa paljon paremmat ja kivemmat jutut joku päivä. Uso pois.

    <3 cristal
    Notice the shameful self promotion ->

    http://www.myspace.com/misscristalsnow

    http://blog.myspace.com/misscristalsnow

     

Post a Comment

<< Home