LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, March 20, 2006

Tukka hyvin, kaikki hyvin

Mainokset saattavat olla parhaimmillaan tosi nokkelia ja pahimmillaan tosi surkeata mainosta (kuten mainos toimisto (!) Sopranosin ”mainokset” ennen ja jälkeen Conanin mainoskatkojen). Tänään näin nokkelan. Potenssitestin voi nimittäin tehdä osoitteessa www.rautakanki.fi. Hihi.

Kävin kampaajalla. Tukka lyheni, hienosti. Kun mulla iskee himo muuttaa hiukset niin sen pitää tapahtua aivan täysin instantly. Hyvä etten itse ruvennut leikkaamaan eilen. Se kampaus ei ehkä olisi ollut ihan yhtä onnistunut kuin tämä. Jotkut asiat kannattaa jättää ammattilaisille. Mun kohdalla se tarkoittaa lähes kaikkea: hiustenleikkaaminen kampaajille, ruoanlaitto kokeille (tai muille ravintolanpitäjille, mun kokemuksen mukaan ne ei todellakaan kaikki ihan kokkeja ole…), sekä taloudenhoito Consuelalle (joka on mysteerisesti kadonnut. Mielikuvitussisäkköni on tainnut kuolla jonkun vaatekasan alle. Tai sitten the-make-believe-ulkomaalaisvirasto on karkoittanut sen takaisin Mexicoon. Tai mistä se nyt sitten olikaan kotoisin.)

Baari-ohjelman kilpailija itkee mainoksessa että ottaa päähän kun joka viikko joutuu tiputtamaan jonkun kanssakilpailijan. Mutta päätti sitten kuitenkin ottaa osaa REALITY-sarjaan?! No voi yttyhyy.

Turns out: mulla on faneja. Studioon pukkaa tekstareita. Mulla on kuulema seksikäs ääni. Se on lohduttavaa, koska jos tää radiohomma (tai mikään muu homma) ei toimi, niin mulla voi olla loistava tulevaisuus jollain 0700-linjalla.

Mä tein tänään päivälähetystä Renen kanssa, ja me päätettiin tarjota mua Tarja Turusen tilalle Nightwishiin. Mulla on tietysti tiettyjä vaatimuksia: Nightwishin pitää alkaa soittaa toisenlaista musiikkia, mä en aio värjätä tukkaani tummaksi ja sen Turusen kuteita en salee laita päälle. Päätin että voisin lähteä esimerkiksi Karibialle kiertueella (Aruba, Jamaica, Bermuda, Bahama, come on pretty mama…). Lauloin koelauluna Britneyn Hit me baby one more time. Nyt mä vaan jään odottelemaan Tuomas Holopaisen puhelinsoittoa. Ei oo kuulunut vielä. Hmm. Can’t imagine why.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home