LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, November 24, 2006

(Huitsin) Nevadaan

Kahtena päivänä peräkkäin olen istunut paneelissa vasemmiston Paavo Arhinmäen kanssa. We have to stop meeting like this… Tiistainen paneeli oli Tradenomiopiskelijoiden ja Insinööriopiskelijoiden liittojen järjestämä ja käsitteli pääasiassa korkeakoulupolitiikkaa. Oli tosi virkistävää pitkästä aikaa päästä vääntämään kättä kopoasioista. Paneelista suoraan keikalle ja sitten kotiin kirjoittamaan artikkelia Hankeiteniin.

Eilen olin kuvaamassa Nevadaa! Tai siis en itse kuvannut (niillä on porukkaa ihan palkattu siihen), mutta olin kuvauksissa. Lauantaina siis Maikkarilla klo 20.00, kom ihåg att titta! Ihastuttava Kalle Keskinen oli myös vieraana. Kalle otti lainaa pankista ja toi 50 Centin Suomeen. Hän on rehellinen (I suppose) pohjanmaalainen, joka vaan päätti että nyt on aika tuoda isoja räppistarboja Suomeen. 5.12 tulee Busta Rhymes. Mä ihastuin Kalleen, se on pitkä, komea, reipas ja erikoinen. Mä en ihan koko ajan tajunnut kaikkea mitä se sanoi, kun se puhuu outoa, epäselvää pohjanmaanmurretta. Mutta ainahan miesten ja naisten välillä on ollut kommunikaatiovaikeuksia.

Täydellisen luotettava Iltalehden horoskooppi sanoo mulle että ”tarjolla on iloa käyttökelpoisessa paketissa, etkä suinkaan kieltäydy tarjouksesta. Kyse on vain hetken hurmasta, älä siis takerru vaan nauti” Selkeästi meikä saa tänään pesää. Tosin mulla on muutama keikka illalla, joten en mä oikein tiedä miten se käytännössä tulee tapahtumaan, mutta koska se lukee horoskoopissa, niin sen täytyy pitää paikkansa.

Huomenna lähtö Tanskaan jos vielä on lentolippuja jäljellä. Ja eipä tietenkään Kööpenhaminaan, sehän olisi vähän liian yksinkertaista ja helppoa. Ei, mun pitää lähteä Århusiin joka on jossain ihan huitsin nevadassa keskellä Tanskalaisia kesantoja.

1 Comments:

  • At 1:42 AM, Blogger Ana said…

    Jänskättikö sua vähän se stand-uppi-osuus Nevadassa? :-) Haastattelu meni kyl tosi hyvin!

     

Post a Comment

<< Home