LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, December 07, 2006

Silmähikka

Sweet! Buukkasin meidän vieraaksi Neil Straussin ensi viikolle! Neil Strauss on kirjoittanut The Game-kirjan josta olen avautunut aikaisemminkin. Se on ihan älyttömän mielenkiintoinen ihminen, ja kirjailija ihan varmasti. Strauss on kirjoittanut mm. Rolling Stonesille ja Jenna Jamesonin elämäkerran. Jotka eivät ole vielä tutustuneet kirjaan, niin suosittelen sitä lämpimästi. Ihan vaan siksi, että ilmiö, josta hän kirjoittaa on niin mielenkiintoinen (and when I say mielenkiintoinen, I mean sairas). Ja nyt se tulee tänne. Mä oon nyt jo tosi innoissani, vaikka se tulee vasta ensi viikolla.

Mulla on koko aamun ollut kamala elohiiri silmässä. Mä uskon että se on silmähikka. Se ahdistaa, koska kuva hyppii ja koko naama nykii (näinkö alkaa sydänkohtaus?), ja nyt kaikki miehet (ja naiset) täällä työpaikalla luulevat että mä flirttailen niille. Huonosti.

Mun työpaikalla raadetaan pahasti. Mikko, Jukka ja Renne saavat kohta työuupumuksen koska pelaavat niin antaumuksella nettipajatsoa. Yes, really.

1 Comments:

  • At 12:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heheh, nettipajatso rules. Siis sen ekat 5min, kunnes siihen kyllästyy. Pitäkää porukalla skabat. ;)

     

Post a Comment

<< Home