LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, November 28, 2006

Samu "Haba" Haber

Eilen olin illalla erään Kokoomusyhdistyksen tilaisuudessa. Jokaiselta ehdokkaalta sai kysyä jonkun kysymyksen. Kun muilta kyseltiin vaikka mitä asiakysymyksiä, multa kysyttiin mikä mun paras vitsi on. Niinpä päätin kertoa tän hetken yleisösuosikin jonka punchline viittaa erään entisen puoluesihteerin erääseen rikosepäilynimikkeeseen. Nauru oli vaihtelevaa. Mutta eihän sitä voikaan konservatiivipuolueessa aina olettaa että ihmiset nauraisivat itselleen.

Perjantaina on pikkujoulut! Jee! Ja lauantaina on Sexhibition! Aivan huippumahtavaa. Tästä tulee vielä hyvä viikko. Torstai-ilta menee kosteissa merkeissä myös, kun menen lehtihaastatteluun jossa ilmeisesti haastateltavat juottavat toisiaan känniin. Harmi, etteivät kaikki lehdet ole tuota innovoineet. Silloin rupeaisin itse soittelemaan niille.

Tänään illalla NRJ:n studiolla on illan live jossa esiintyy Sunrise Avenue. Samu Haberilla on ihanat hauikset. Mä oon NIIN paska musiikkitoimittaja.

1 Comments:

  • At 10:50 PM, Blogger Noora said…

    haba haba tsup tsup nam nam-mies.
    Mahtava tyyppi, ainakin mitä olen kuullut ja nähnyt. Mitä mieltä itse olet? Siis Samu haber.

     

Post a Comment

<< Home