LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, December 03, 2006

Tyhmät tytöt

Eilen kävin Sexhibition-seksimessuilla (siis PUHTAASTI taustatyönä, olenhan SEKSIkolumnisti). Mitään en ostanut, tosin vaan sen takia että meidän yksi myyntipoika (heh, pojittelu kunniaan!) oli mukana ja sanoi että meidän kannattaa mennä suoraan maahantuojalle niitä ostamaan, koska ovat siellä halvempia. Myyntipojan nimi on Kaitsu. Tai oikeastaan sen nimi on ihan jotain muuta, mutta unohdin sen nimen heti sen jälkeen kun se ensimmäistä kertaa mulle esiteltiin. Siksi päätin ottaa strategiaksi seuraavan: joka kerta kun se meni mun työpisteen ohi huusin "Moi" ja jonkin aivan random miehennimen. Päättelin että se moikkaa sitten kun menee oikein. Tätä kesti pari viikkoa. Läpi oli käyty Jukka, Pekka, Jani, Sami, Jussi, Markku ja vaikka mitä muita. Kerran huusin "Moi Kaitsu". Se katsoi minua päin, mutta ei moikannut. Siitä asti mä oon kutsunut sitä Kaitsuksi. Ei se sen oikea nimi ole, mutta vaikea mun nyt enää on vaihtaa.

Alkuillasta menin keikalle yksityistilaisuuteen. Tulin paikalle, ja järjestäjä tuli minua vastaan. Jos on jotain lauseita mikä saattaa hetkeksi hämmentää jopa ammattikoomikon ennen keikkaa, niin ehkä "pääministeri pääsi sittenkin paikalle" on aika korkealla siinä listalla. Selvisin mielestäni ihan kunnialla, ja sovittiinkin Masan kanssa että hoidetaan ensi kaudella yhdessä kuntoon nää stand up-komiikan valtionavut. Tai mä sanoin sen, ja pääministeri hymyili. Salee myöntymisen merkiksi. Syväkurkkuni, eräs tuttu kansanedustaja joka oli samoissa bileissä selvitti mulle tekstareitse myöhemmin että pääministerikin oli tykännyt mun esityksestä. Luotan siihen, koska poliitikkojen sanaan voi aina luottaa. Etenkin näin kolme kuukautta ennen vaaleja.

Ja jos luulin että se olisi illan paras star-sighting (me broilerit ollaan star struck vähän nörtillä tavalla), niin paskat oli. Pressaklubissa oli Pat Cox! Pat Cox on Euroopan parlamentin edellinen puhemies. Siis mun skaalalla SUPERjulkkis. Ja nyt mun uusi bestis. Mä oon poliitikko-groupie. Tiedättekö ne säälittävät tytöt jotka suorastaan heittäytyvät rokkareiden päälle. Mä oon samanlainen tähtipoliitikkojen kanssa.

Tein eilen myös havainnon. Mä olen välillä ihan kamala kaksinaismoralisti ja tekopyhä ja ilkeä. Vaan siksi että mä arvostan koulutusta, ei tarkoita että joku muu on jotenkin paljon tyhmempi koska on valinnut toisen tien. Mutta sitten mä kuitenkin vaatisin että naiset ottaisivat vastuuta sukupuolestaan, ja osoittaisivat että olemme ihan kykeneväisiä tekemään mitä tahansa hommaa siinä missä joku mieskin. Ja sitten eilen läheisyydessäni käytiin keskustelu jossa Jägermeisterin promotyttö (joka oli pukeutunut hameeseen joka oikeasti oli varmaan hiuspanta, naamalla horomeikki ja tukassa vanha permis) valitti stressiä, koska hän on työnarkomaani. Ja mä nauroin räkäsesti, koska luulin että se oli vitsi. Se siitä suvaitsuudesta. Milloin musta tuli tällainen saatanan elitisti? Ja sitten mä taas ajattelen sitä käsitettä, "työnarkomaani promotyttö", ja nauran vähän ääneen yksinäni. Työnarkomaani kannattaakin ajottain olla, koska sillä tavalla pääsee eteenpäin uralla. Ensi seksimessuilla se ehkä jo tarjoilee Coronaa.

Pink said it best: "What happened to the dreams of a girl president, She's dancing in the video next to 50 Cent"

3 Comments:

  • At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    on toki mahdollista että se promotyttö opiskelee vaikkapa kauppakorkeassa, tai hankenilla. tekee keikkaa opintojen ohessa. suhtautuisitko silloin eri tavalla?

    katri

     
  • At 7:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    on toki myös mahdollista, että se promotyttö on alipalkattu korkeakoulutettu, jolla on siisti päiväsisätyö, ja joka tekee toista työtä promotyttönä (niin ei tietysti käy hankenilaisille tai kauppakorkealaisille, mutta vaikkapa taiteen maistereille, humanisteille ja yhteiskuntatieteilijöille voi käydäkin).

    promotyttöjäkin tarvitaan, koska kaikki ei voi olla ekonomeja, sunkin onneksi! :)

     
  • At 5:06 AM, Blogger Lotta said…

    Nope, hän oli juuri lopettamaisillaan maskeeraajakurssia. Less-is-more-oppitunti oli tosin taidettu lintsata. Ja siis tää daami nyt ei enää mikään spring chicken ollut, vaan kyllä ikä alkoi olla jo kolmeakymppiä kohta.

     

Post a Comment

<< Home