LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, January 09, 2007

Rohkea ihminen

Minä olen rohkea ihminen. Ainakin niin väittää 40 or so kommunistia jotka olivat eilen kuuntelemassa Suomen Kommunistisen Puolueen Maanantaiklubi-tilaisuutta Ravintolalaiva Wäiskillä. Leipää oli talon puolesta ja sirkushuvina olin minä. Tai siis minä ja Seppo Lampela. Ajatuksena oli, että keskustelemme teemoistamme, aatteistamme ja vaaleista. Jos joku ei yhdistä nimeä, niin on Seppo Lampela sama herra kuin räppäri Steen1. Steen1 on SKP:n listalla sitoutumaton ehdokas.

Hurjaksi äityi keskustelu muutamaan otteeseen, mutta selvisin hengissä ulos. Asiallistakin keskustelu oli. Suurimman osan ajasta. Siksi että osasin keskustella kehitysyhteistyöstä, epäilivät kuulijat että olin väärässä puolueessa. Se, että puolueen oma ehdokas moneen otteeseen sanoi, ettei häntä voisi tällä hetkellä vähempää kiinnostaa kehitysyhteistyö, koska suomessakin on köyhiä, ei kuitenkaan millään tavalla tehnyt hänestä vähemmän kommunistia. Tilaisuus oli loppujen lopuksi mun mielestä ihan hyvä ja opettavainen.

Kauhea nuha. Tai duha, niin kuin mä sen tällä hetkellä sanon. Joo, puhevamma ja supernasaali ääni ei haittaa mua yhtään, ei sitä radiossa kukaan huomaa. Phöh.

8 Comments:

  • At 4:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Moi Lotta!
    Mä löysin tänään sun blogisi ja taisit saada uuden äänestäjän. Mua hävettää myöntää, mutta mä en ennen viimeisintä Nyt-liitettä edes tiennyt että sä olet poliitikko. Kyllä hävettää, olen sentään itsekin joskus ollut ehdolla vaaleissa... Olen kade sulle siitä, että sulla on niin vilkas elämä, mulla ei ole mitään muuta kuin tämä kuolettava gradunkirjoitus ja tuskalliset kolme viimeistä tenttiä tekemättä. Eikä siinä ole mitään hienoa, koska tämä on mun 7. opiskeluvuosi (kyllä, olen yksi juuri niistä, joista halutaan äkkiä eroon yo:lla keskimääräinen valmistumisaikatilastoja rumentamasta). No niin, mukavaa illanjatkoa sinulle Lotta!

     
  • At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei taas Lotta, lähetin sulle tuon edellisen viestin. Unohdin sanoa, että sitten vaalien jälkeen jos/kun tarvitset näppärän eduskunta-avustajan, niin tässä olis sulle yksi kandidaatti siihen hommaan, minä siis. Palkkatoive eivät ole huikea, mulle tärkeintä on työn mielekkyys. Annan mielellään lisätietoja itsestäni jos kiinnostaa!

     
  • At 8:31 AM, Blogger Lotta said…

    Moi! Kiitos palautteesta, laita ihmeessä sähköpostia mulle. Mut tavoittaa osoitteesta Lotta@ilovelotta.com.

    Voin vastailla tarkemminkin kysymyksiisi, ja ottaa vastaan sun avustajahakemuksen :)

     
  • At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Olit loistava siellä Wäiskillä :)
    Siitä kommariporukasta kyllä löytyi myös varsinaisia "kylähulluja". Hyvin kuitenkin hoitelit kysymykset aina juutalaisten salaliitoista lähtien ;)

    -Viljami-

     
  • At 10:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Moi! Hienoa, että osaat keskustella kehitysyhteistyöstä ja teematkin sulla näyttää olevan kunnossa. Siksi ihmettelinkin kovasti, kun kävin globaaliasioihin keskittyvässä vaalikoneessa ja huomasin, että et ollut vastannut siihen. Miksi näin? Vaalikone on siis osoitteessa www.07vaalikone.fi.

    Ei muuten ollut kovin moni muukaan kokoomuslainen vastannut. Miksi ihmeessä teidän pitää jättää "maailmanparannus" vain vasemmistolaisten asiaksi? Yhdessä ja samassa maailmassa tässä kuitenkin eletään.

    jaakko

    p.s. Kiva blogi sulla (kävin täällä nyt toista kertaa). Ensimmäisen kerran muoakin alkoi houkutta nettipäiväkirjan pitäminen.

     
  • At 10:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lotta sä oot niin paras! Luen aina kaikki sun haastattelut ja muutenkin seuraan sun tekemisiä innolla :) Todellakin toivon että pääset eduskuntaan niiden möllien keskelle vähän räväyttämään. Asia puhetta, Lotta , Oot mun esikuva, ainut jota voi oikeasti ihailla, nykyään on vaan niitä saatanan silikonitissi janinoita jotka puhuu pelkkää paskaa ja saa turhaan palstatilaa.

    Onnea!

    <3: Christina

     
  • At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heipä hei, olin katsomassa myös tätä tilaisuutta. Olen hyvin avoimella kannalla tulevien vaalien suhteen, mutta tämä varmisti ettei ainakaan kokoomus saa minulta ääntä.

    ps. tee maailmalle palvelus ja lopeta se "koomikkona" toimiminen. Tai ehkä mul ei vaan oo tarpeeks jäykkä seiväs persees. Maailmassa jossa on huumoria sinä et ole hauska. Kokoomukses kyl varmaan menee läpi...

     
  • At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Lotta. Minä olin se joka Wäiskillä sanoin, että se, että puhut kehitysyhteistyömäärärahan korottamisesta 0,7 prosenttiin bruttokansantulosta, on hyvä asia, ja että aion seurata toimintaasi asian tiimoilta eduskunnassa, mikäli sinne pääset. Lupaukset näet täytyy mielestäni pitää!

    Leona

     

Post a Comment

<< Home