LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, January 24, 2008

Vapaakenttä-ranne

Mulla on ranne kipeä. Mä kutsun sitä Vapaakenttä-ranteeksi (vertaa tenniskyynärpää). Mulla on kotikoneena läppäri, ja optisesta hiirestä on loppunut patterit kolme vuotta sitten, ja koska olen suhteellisen saamaton, en ole vaihtanut pattereita. Niinpä käytän vaan tietokoneen pientä touch-padia hiirenä. Se on ihan ok, paitsi jos haluaa pelata peliä, jossa pitää klikkailla paljon. Hence: Vapaakenttä-ranne.

Vaikka oon muutamalle valitellut rannettani, niin koskaan - koskaan - reaktio ei ole tietävää nyökkäilyä, naureskelua ja viittauksia liialliseen runkkaukseen. Kun mies valittaa rannettaan, niille aina tehdään nuo. Ei se kovin nokkelaa tai kekseliästä ole, mutta niin me kuitenkin aina sanomme.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home