LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, February 13, 2008

Jorma Nahka

Mä kävin äsken Warkaus JK:n kotisivuilla. Oli ihan pakko, koska tää on se jalkapallojoukkue, jonka valmentajaa on syytetty tässä lahjushässäkässä, jota puidaan oikeudessa. Mä oon todella huonosti kartalla jalkapallosta ja sopupeleistä, eikä mulla oo minkäänlaista faktaanpohjautuvaa käsitystä tän koko spektaakkelin kulusta. Mun on kuitenkin ollut pakko katsoa urheilu-uutiset, koska se on kuulostanut niin hauskalta. Mä nimittäin kuulin koko ajan, että se hyvä maalivahti, jota tää valmentaja siis ei peluuttanut, oli nimeltään Jorma Nahka. Voih, tää kaveri on kaikin puolin salskea, mutta ei varmaan ole ihan helpolla päässyt elämässään. Ja uutiset on koko päivän muotoillut lauseita ihan hulvattomiksi. ”Valmentaja lepuutti suotta Nahkaa”, ”Jorma Nahka oli hyvässä kunnossa”, ”Nahka ei ollut pelikunnossa”. Hilarious, I tell you. Paitsi että nyt siis kävin ton joukkueen kotisivuilla, ja sen tähtimaalivahdin nimi ei todellakaan ole Nahka, vaan Naakka. Harmi. Tai siis varmaan hyvä Jormalle itselleen, mutta harmi tälle tarinalle, joka olisi ollut paljon parempi, jos se oikeasti olisi ollut Nahka. Hih.

Tein siis kaksi havaintoa. Mä olen:
a) ihan helvetin infantiili
b) vähän kuuro

3 Comments:

  • At 3:43 PM, Blogger Hanna said…

    Täällä toinen, joka luuli/kuuli sen nimeksi Nahka.
    Nahkana se oli hauskempi. Vois yhä luulla et se on Nahka?


    Hanna

     
  • At 10:19 PM, Blogger Muntila said…

    Ehkäpä hän muuttaa nimekseen tämän jälkeen Nahka tai Skinnari tai jotain. Noin muutoin täytyy vain ihmetellä, että Veikkaus luottaa kakkosdivarin jalkapalloilijoitten tulojen olevan kilpailukykyisiä kertaluontoiseen pikkuvilppiin nähden.

     
  • At 11:38 AM, Blogger Jami said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     

Post a Comment

<< Home