LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Saturday, February 02, 2008

Jumipää

Huomenna on Superbowl Sunday, ja olen juhlistanut sitä, saamalla urheiluvamman. Vamma tuli nukkuessa (urheilu on mulle aika laaja käsite). Eilen aamulla huomasin, että mulla on joku olka/selkä/niskalihas jumissa, ja pää ei kunnolla käänny oikealle. Nyt ei pää käänny oikein mihinkään suuntaan, ja kaikki sattuu. Urheilija ei tervettä päivää nää.

Mä näin unta Barack Obamasta. Se oli salee ennenuni, ja tarkoittaa, että Obama voittaa sekä esivaalit, että oikeat vaalit. Se on hyvä, sillä mä toivonkin, että Obama voittaa. Olisi tietysti symbolisesti hienoa, että USA saisi naispresidentin, mutta joku roti pitää olla. Jos Hillary voittaa, niin maata, jossa asuu 300 miljoonaa ihmistä, olisi viimeiset parikymmentä vuotta johtanut kaksi perhettä. Kaksi. Sitä paitsi Hillary ei kuitenkaan ole ihan kaikkein otollisin symboli naisasialle. Olisiko hän presidenttivaaliehdokas, ellei hänen miehensä jo olisi ollut presidentti? Hillarylla on omiakin näyttöjä, mutta eikö jää vähän sellainen maku, että hän on päässyt asemaansa miehensä takia? Super Tuesdayn jälkeen ollaan viisaampia.

Töissä ollaan keskusteltu mun miesmausta (mistäs muustakaan?). Se on kuulema outo. Yhdelle sain kuitenkin siunauksen. Käykää kuolaamassa: www.blairunderwood.com

3 Comments:

  • At 6:16 PM, Blogger Anni said…

    Blair Underwood on aika ihana. Jarmo Mäkistä en kyllä ihan tajua. :D

    (Olen pitkäaikainen lukija ja kommentoin vasta nyt ekaa kertaa. Ilmeisesti se oli tää Blairin vetovoima mikä sai kommentin tulemaan.)

     
  • At 7:57 PM, Blogger Lotta said…

    Siis Blairin voima on lähes taianomainen :) Ja et tosiaan ole ainoa, joka ei tajua Jarmo Mäkistä. Se tyrmätään aina! Hyvin vähän olen saanut ymmärrystä myöskään Samu Haberille; se kun ei kuulema vetoa AIKUISIIN. Eli mitä mä siis oon?! (Älä vastaa tohon :)

     
  • At 11:43 PM, Blogger Anni said…

    Ehkä Samu Haberin voisi tajuta jos niiden musiikki ei olisi niin paskaa. :P Ja onhan se kyllä sellainen vähän teinityttösuokkari. Toisaalta mä en ole kyllä yhtään mikään kommentoimaan kenenkään miesmakua, koska huomasin itse tänään American Idolia katsoessani tuijottelevani sekä Ryan Seacrestia että Simon Cowellia. Siis Simon "miestissi" Cowellia, ei helvetti.

     

Post a Comment

<< Home