LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, May 29, 2009

Superhajuaisti

Mä olen aiemminkin päätellyt, että mun supervoima on superhajuaisti (jonka kyllä vaihtaisin lentotaitoon tai ajatustenlukukykyyn HETI), ja raskaana se vaan eskaloituu. Mulla ei kertaakaan ole ollut mitään pahoinvointia, tai muutakaan (mut on tehty synnyttämään. Luulin, että olin uraihminen, mutta ei), mutta jauhelihan paistamisesta tulevat hajut saavat välillä aivan eksessiivisiä mittasuhteita. Täällä seisoo nyt asunnon joka ikinen ikkuna sepposen selällään, kuten myös parvekkeen ovi ja kaikki sen lasitukset. Kohta on lähdettävä evakkoon, jonnekin Kampin kaduille, missä leijailee vaan katupölyä ja saasteita, jotka siis vieläkin ovat ihan ok mun herkälle nenälle.

Olin tiistaina HS-raadin kevättapaamisessa. Hesari on koonnut noin sadasta henkilöstä raadin, joka joka viikko vastaa erilaiseen kysymykseen, ja perustelee vastauksen. Raati on ollut tosi hauska, koska se pakottaa välillä ajattelemaan asioita, jotka muuten ehkä älyllisen laiskuuden takia jäisivät pohtimatta. Saska Snellman piti kevätkauden päättäjäispuheen, jossa oli top 10 -lista asioista, jotka tämän vuoden aikana ovat ärsyttäneet häntä. Hieno idea! Mä aion tehdä samanlaisen. Mä en kuitenkaan osaa suhtautua näihin asiohin niin kevyesti, että voisin vaan listata ne asiat tähän, vaan munhan täytyy ensin tyyliin tehdä excel-lista KAIKISTA vuoden ärsyttävistä asioista, ja siitä sitten ryhtyä karsimaan, ja toivoa, että saan raakattua asiat kymmeneen. Lista siis odotettavissa huomenna.

2 Comments:

  • At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Aivan, mikään ei haissut pahemmalle kun paistumassa oleva jauheliha!! Yököttää vieläkin kun muistelee, vaikka siitä on jo tovi aikaa. Mutta onneksi se oli vain hetkellistä, synnytyksen jälkeen kaikki raskauden aikaiset inhotukset katoo hetkessä ;)

     
  • At 10:17 PM, Anonymous Sanna said…

    Joo, niiin tiedän tunteen - nimim. rv 11+6 tänään :D

    Ja miehen viikonloppuiset muna-pekoni-bratwursti kokkailut ei myöskään herauta vettä kielelle :S

     

Post a Comment

<< Home