LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, May 01, 2009

Nakkivappu

Lotta became a fan of keitetyt nakit, niin kuin Facebookissa sanottaisiin. Söimme vappulounaaksi vappuruokaa eli nakkeja ja perunasalaattia, mutta mä en tykkää perunasalaatista, joten mä söin pelkkää nakkia. Ja vähänkö oli hyvää! Mulla on ihan sellainen olo, että mua on jotenkin huijattu tähän asti. Mä oon syönyt nakkia vaan muodossa nakkikastike ja paistettu nakki ja kumpikaan ei ole kovin kummoista. Mutta siis nää keitetyt nakit! Miten helmee!?

Mä luin mitä mä tossa kirjotin, ja nyt mua hävettää, koska miten luuserivapulta (ja –ihmiseltä) tää oikein kuulostaa, kun vapun kohokohta on ollut keitetyt nakit, ja on näin suhteettoman liekeissään nakeista? Joo-o. Mä todellakin bloggasin just nakeista. Että näin. Hauskaa vappua. Ei hätää, vaikka on työväen juhla. Kyllä tänään saa juhlia herrasväkikin.

4 Comments:

  • At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nakit ovat todellakin parhaimmillaan ihan 'au naturel' - mieluiten melkein vielä kylminä. Kaiken maailman ruokiin törkkääminen pilaa sekä nakin että ruuan. (kukaan ei koskaan ymmärrä miten ihmisen inhokkiruoka nr 1 voi olla nakkikastike - kyllä voi)

     
  • At 6:49 PM, Anonymous Taru said…

    Hihii. Repesin.

     
  • At 10:45 PM, Anonymous Myy said…

    Nakit on aivan hirveitä, paitsi kylminä. Kannattaa erityisesti kokeilla Wotkinsin Sörkan nakkia.

     
  • At 9:34 PM, Blogger Heidi said…

    Heidi likes this kuten facebook sanoisi.

     

Post a Comment

<< Home