LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Saturday, March 28, 2009

Urheilun erikoisasiantuntija

Ottaakohan fudismaajoukkueen pelaajia päähän se, että lätkänpelaajat ovat miehisesti LEIJONAT, ja siksi että yksi urvelolintu kerran pölähti niiden kentällä, niin jalkapalloilijat ovat nyt ihan yleisesti Huuhkajat?

Mä olen tänään seurannut urheilua. Mun mielestä oli hienoa, että Vaasan Sport voitti Ässät. On aina jotenkin kivaa sympatiakannattaa altavastaajaa. Toivottavasti ne pääsee liigaan. Play offeissa mä joudun kannattamaan Jypiä. Meillä on perheessä YYA-sopimus, jonka mukaan Mies kannattaa HIFK:ia jos ei voi kannattaa Jypiä, ja toisinpäin. Hyvä, että olen nyt tällä tavalla urheiluasiantuntija. Oon tiistaina menossa Tuomio-ohjelman kuvauksiin todistajaksi. Olen syyttäjän todistaja, ja syytettynä on Mikael Jungner. Joo, urheilukytkös on ehkä vähän kaukaa haettua, mutta tajuutte.
Toinen urheiluhuomio, jonka tein, oli että Kiira Korpi on oikeastaan naispuolinen Markus Pöyhönen. Se on Suomen kuuluisin taitoluistelija. Sitä hehkutetaan hulluna, mutta ilmeisesti kuitenkin lähinnä siksi, että on hyvännäköinen, ei siksi, että se sitten pääsisi johonkin MM-kisoihin. Tarvitsisikohan urheiluruutu (tai vaikka urheilukanava) ammattilaiskommentaattoreita? Mulla ois nyt vähän vapaata kalenterissa.

5 Comments:

  • At 6:44 PM, Anonymous Susa said…

    Maikkari voisi ottaa sinut Jari Porttilan tilalle. Hän koettaa olla hauska mutta epäonnistuu joka kerta. Sinä jos kyselisit niin haastatteluita jaksaisi katsoa. Ei kukaan jaksa niitä perus kyssäreitä kun on voittanut, "miltäs nyt tuntuu"... Ei muuta kun urheilutoimittajaksi :)

     
  • At 8:47 AM, Anonymous Kostja Toož said…

  • At 8:36 AM, Blogger Ana said…

    Eikö kukaan muu halua kysyä "kröhömmm - mies?" vai juuttuuko tämmöset kysymykset filtteriin?

    :-)

     
  • At 11:56 AM, Blogger Blog Girl said…

    Must o ihanaa et MM-lätkä alkaa Jeee =)

     
  • At 9:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    aiotko jatkaa tätä blogia vielä, vai poistanko suosikeista?

     

Post a Comment

<< Home