LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, May 11, 2009

Väärä hälytys

Ai kesä vai? Yeah, right. Mä suoritin jopa eilen kenkienvaihto-operaation, ja näin mut sitten palkitaan? Kenkienvaihto on siis se kun kellarista haetaan isot jätesäkit, ja vaihdetaan sieltä kesäkengät asuntoon, ja talvikengät kellariin. Kengät eivät kuulemma mahdu meidän asuntoomme (vaikka mun mielestä se on kyllä ihan priorisointikysymys. Mä en oikeasti TARVITSISI uunia tai VIITTÄ kaappia astioille). MUN kenkienvaihto-operaatiosta huolimatta niin tänään siis satoi loskaa ja ukkosti (outoa, ettei universumi ja Gaia ja sääkartat toimikaan mun kenkäsesonkien mukaisesti). Mutta tämä kaikki onkin ollut väärä hälytys. Kesä ei ole vielä täällä. Mun ikkunan ulkopuolella on loskaa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home