LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, January 18, 2006

Day after tomorrow

Suomessa on epäinhimilliset olosuhteet. Kukaan ihminen ei voi elää tällaisessa maassa jossa pakkasta on noin 300 astetta. Tänne tuli jääaika uudestaan. Ihan niin kuin siinä leffassa The day after tomorrow. Kohta tulee ulkonaliikkumiskielto. Ainakin mun henkilökohtainen ulkonaliikkumiskielto tulee voimaan. En mene ulos. Tää kylmyys on ihan sairasta. Mä jäädyn kuoliaaksi. Mä en voi lähteä töistä pois ennen kuin joskus helmikuussa kun lämpenee, koska muuten täytyy mennä ulos. Mä jään loukkuun eduskuntataloon ikuisiksi ajoiksi, jonnekin patterin viereen hytisemään.
Oonkohan mä ehkä vähän drama queen?

Olen vastuullinen perheenjäsen ja osallistuin eilen äitini kanssa pikkuveljeni koulussa pidettävään vanhempainiltaan. Paikalla oli myös eräs julkkiskirurgi – minkkiturkki päällä. Which is fine jos on nainen, mutta mun esteettinen silmä ei ihan ekalta näkemältä tottunut man-fur'iin.

Terveellinen elämä jatkuu. Paitsi että söin aamiaiseksi karkkia. Perjantaina meen myös onneksi ryyppäämään. Baby steps.

Mitäköhän mä oon tehnyt väärin kun cybermonsteri kostaa minulle heittämällä mun profiilin ja kaikki linkit tonne alas. Äääh. Mä oon ihan(an) avuton. Damsel in distress. Hilfe!

3 Comments:

  • At 4:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kun pääsin aamulla työpaikan ovesta sisälle, piti laittaa käsi oikealle poskelle tueksi, koska olin varma, että puoli naamaa irtoaa millä hetkellä hyvänsä jäätymisen johdosta. Ja olin siis kävellyt kolme korttelia.

    Eikö peruskoulussakin ollut jotkut pakkasrajat, millon ei tartte mennä? Mun mielestä töihin vois soveltaa samantyyppistä käytäntöä.

     
  • At 8:53 PM, Blogger Lotta said…

    Ajattelin AIVAN samaa tänään! Koulussa oli ainakin sääntö että jos pakkasta oli yli -15 niin ei tarvinnut mennä ulos välkällä. Miksi siis pitää mennä töihin jos on näin kylmä? Pitäisi olla sääntö että jos pakkasta on yli esim. -5 niin työpaikka maksaisi taksin töihin. Tai kaivaisi tunnelin mun kotoa töihin.

     
  • At 1:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Voitko kuvitella, että mä taas markkinoin samaa taksiajatusta tänään aamukahvilla!! (ennen tän lukemista, obviously) Mun thinking-out-of-the-box ei riittäny tohon tunneliin.
    "Friikkii shittii", niinku mun veli sanois. ;)

     

Post a Comment

<< Home