LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, January 16, 2006

Nyt kokkaria hymyilyttää



Eilisen mahtava vaalitulos biletytti aamuneljään asti. Huippua oli että vaalivalvojaisiin Presidenttiin tuli myöhään illalla myös RKP:laisia ja muutama kepulainen. Lupasivat kaikki tulla mukaan tekemään hommia. Kyllä tässä työväki vielä kirii!

Presidentistä lähdettiin jatkamaan vielä Onnelaan (why?!), jonka ulkopuolella tapahtui suurta draamaa. Ulkomaalaissakki ja portsarit olivat ajautuneet erimielisyyksiin jostakin, ja pippurispray leijui ulko-ovelta narikalle asti. Siispä seisoskelimme ulkopuolella vähän aikaa ja yskimme (ja seurasin draamaa, koska olen kamalan utelias enkä ollenkaan ymmärrä omaa parastani. Ja koska portsarit olivat komeita ja vähän seksikkäitä kun hikeentyivät).

Valvojaisiin pääsin vasta kymmenen jälkeen, koska olin illan FST:n vaalilähetyksessä. Puhuin siellä viisaita asioita, mutta sillä ei näyttänyt kovin paljon olevan vaikutusta, koska kun lähetys loppui ja laitoin kännykän päälle, pukkasi vierailta ihmisiltä viestiä siksi että olin kuulemma ollut söpö. Toinen herra oli ihan sivistynyt, ja sille vastasinkin (muistutin että pitää äänestää Saulia). Toinen viesti oli "tuletko lady dominaks mul? oleg". Eli Oleg on joku ällöttävä pervo, ja myös vähän yksinkertainen ja sitkeä. Viestiin en tietenkään vastannut, mutta Oleg kerkesi näppäränä ihmisenä soittaa mulle kuusi kertaa eilisen illan aikana, ja tänäänkin puhelin on soinut jo kahdesti. Ei taida Olegille kyllä losata.

Valvojaisissa oli myös Suomen komein mies, Pertti Salolainen. Mä en uskaltanut mennä puhumaan sille. Mä oon tyhmä.

Viime perjantaina loppui tipaton, mutta täysin sivistyneesti ja aikuisesti. Eli join itseni känniin mutta olin charming (niin kuin aina humalassa). The occasion oli ylioppilaskunnan puheenjohtajaillallinen jonne oli kutsuttu kaikki puheenjohtajat jotka ovat hengissä. Hauskat bileet siitä tuli. Me naispuheenjohtajat olimme 100-prosenttisesti paikalla, mikä ei ollut kamalan vaikeaa koska edistyksellinen ylioppilaskuntani on valinnut naisen puheenjohtajakseen 95 vuoden aikana ainoastaan kuudesti. Mä olen meistä viimeisin ja nuorin. Ja se siis tietysti tarkoitti osaltaan sitä että yksi ukoista kävi pokaamaan mua. Hänet muistetaan vähän shady busineksista elinkeinoelämässä ja on mua ehkä 40 vuotta vanhempi (mutta ei ollenkaan yhtä kuuma kuin Salolainen). Tehtiin sopimus Benjaminin kanssa (joka oli puheenjohtaja minun jälkeen) että jos me ollaan noissa bileissä 40 vuoden kuluttua, ja jompikumpi (veikkaan Benjamin) käy pokaamaan sellaista ihmistä joka on ollut pj KOLME vuotta sitten, niin saa lyödä toistaa päähän. Kovaa.

Big Brother-Perttu kertoi lehdessä että oli unohtanut äänestää. Vaikka se on antanut itsestään niin älykkään ja valveutuneen kuvan?

6 Comments:

  • At 12:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lotta, sä olit eilisessä vaalitentissä selkeesti fiksuin ja uskottavin henkilö! Jätän muut ohjelmaa katsoessani mieleen juolahtaneet mielipiteen omaan tietooni, koska en viitsi turhaan pahoittaa muiden osallistujien mieliä. Toisaalta helppohan se on sanoa, kun itse on täydellinen. ;)

     
  • At 2:59 PM, Blogger Lotta said…

    Aivan loistavaa, kiitoksia :o) Onneksi pystyin pitämään itselläni myös kaikki kommentit sadastatuhannesta kilosta karkkia ym.

     
  • At 7:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    no, kai nyt oli ees silmäpeliä salolaisen kaa ; )

    hyvä draivi teidän kampanjassa. mä en äänestä salea, kun oman puolueen ehdokas pääsi sekin jatkoon, mutta sauli vs. matti -tilanteessa (aivan hypoteettinen utopia) olisin kirjoittanut kokoomuslaisen numeron äänestyslippuun.

     
  • At 10:06 PM, Blogger Ana said…

    Lotta! Teitsielle läpsähti haaste, käypä katsomassa tsetassa.

     
  • At 10:53 AM, Blogger Lotta said…

    assshole: Joo, mun mielestä mä hymyilin tosi kauniisti ja viettelevästi, mutta I've been wrong about stuff like this before... Mun mielestä se hymyili mulle takaisin kauniisti ja viettelevästi mutta siinäkin saatan olla väärässä. Mä oon ihan sikahuono pokaamaan tuollaisia miehiä.

    Z:n haaste on vastaanotettu, ja vastaus ilmestyy seuraavassa postauksessa.

    fantsu: Aivan loistavaa että myös vanhempasi tykkäsivät :o) Kiitos onnitteluista, vaikken ookaan ihan varma vielä mistä nimityksestä puhut. Ja jos tiedänkin, niin ei pidä mennä asioiden edelle ;o)

     
  • At 1:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    tässä riippumatonta tietoa tutkijoilta http://www.stakes.fi/yp/weblog/blogi.asp?id=5

     

Post a Comment

<< Home