LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, January 03, 2006

Detoxing like there's no tomorrow

Vuoden alun kunniaksi alkaa uusi ja puhdas elämä. Am detoxing like friggin crazy! Mä juon vihreätä teetä, ja olin lähes ajoissa töissä. Unbelievable miten Zen oon kohta. Elämä yhtä harmoniaa ja tasapainoa. Kunhan saan kotona vähän siivottua ja feng shuin kohdalleen (juuri nyt siellä näyttää siltä kuin Henkka&Maukkan tehdas olisi räjähtänyt IKEA:ssa, eivätkä energiat virtaa oikein at all).

Eiliset kahvit kesäjuristin kanssa meni täysin sivistyneesti (me being so zen, and all). Mies on pommittanut mua tekstiviesteillä lähes päivittäin nyt jo jonkin aikaa, mutta en oikein selvittänyt onko sillä taka-ajatuksia (kuten hidas sytytys jossa NYT (kun on AIVAN liian myöhäistä) vasta tajuaa että oonkin hänen elämänsä nainen). Vaikken hänen mahdollisista tuntemattomista motiiveistaan tiedäkään, niin en ota mitään riskejä. Otin the necessary precautions: noin vartin kuluttua tavattuamme rupesin kertomaan miten kova vauvakuume mulla on. (Mun vauvakuume nyt ei ehkä ihan pahimmillaan ole juuri nyt, mutta mä vähän väritin). Mä sanoin että mä haaveilen siitä että mä meen naimisiin ja saan ainakin kaksi lasta, tytön ja pojan. That should scare him off.

Meen myös Yle X:n uuteen ohjelmaan vieraaksi! Huippua! En tiiä yhtään millainen siitä tulee (se on uusi, duuhh), mutta juontajapojat vaikuttivat hauskoilta. Will be famous and charming radio voice.

Yäk, vihreä tee on pahaa. But oh so zen. Blaah.

1 Comments:

  • At 7:45 PM, Blogger Lotta said…

    Right. Check. Lipsanen to the rescue! :o)
    Huomenna menen ostamaan proper detox-teetä ja muutun yhä zenimmäksi. Sitten selvitän mikä on zen.

     

Post a Comment

<< Home