LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, March 24, 2006

Dear mr. Nintendo...

Lisää mahtavia hakusanalöydöksiä: Eräs surffailija oli tehnyt googlehaun sanoilla ”turkkilaisia miehiä + Pori”. Mä en tiedä kumpi on huolestuttavampaa: että joku tekee tuollaisia hakuja, vai että sillä haulla löytää mun sivuille.

I have learned NOTHING! Mä olin yhdestä tapaamisesta vähän ajoissa eilen, ja päätin että käyn ihan vaan nopeasti ostamassa uuden ripsivärin. 10 minuuttia myöhemmin mä oon 90 € köyhempi. Kalliiksihan se tulee kun on vartti luppoaikaa. Mutta kaikki mitä ostin oli niin tarpeellista (hiuskiharrin, kajalkynät, hiustenhoitotuotteet, Gilmore Girlsin toinen tuotantokausi).

24-ohjelma on saanut oman pleikkapelin. Kummisetä on saanut oman pleikkapelin. Jopa kaikenlaisilla oudoilla japanilaisilla piirretyillä on omat pleikkapelinsä. Millon mä saan oman pleikkapelin?!? Se olisi älyttömän haastava ja vaikea. Ensimmäinen level olisi tosin aika helppo. Siinä pitäisi alle neljässä kuukaudessa suututtaa random kansanedustajia siihen pisteeseen että joutuu tekemään spektaakkelimaisen sirkuslähdön työpaikastaan eduskunnasta. Tokalla levelillä on jo vaikeampaa. Siinä pitäisi kävellä ALE-aikaan KAIKKIEN kauppojen ohi ja olla ostamatta yhtään (tai no ehkä kolmet kengät saisi ostaa, ei tää nyt mikään sadistipeli olisi). Kolmannella tasolla mennään bileisiin jossa on ihan tolkuttomasti ilmaista ruokaa ja valkoviiniä, ja seuraavalle levelillä pääsee jos voi olla bileissä kolme tuntia juomatta yhtään lasia valkkaria ja syömällä YHDEN patonginpalasen. Oh this is fantastic. This can NOT go wrong. Alan heti värkkäämään kirjettä Sonylle. Tai Mariolle ja Luigille. Niillä on salee hyvät kontaktit Nintendon sukuun.

Herkuton huhtikuu-projekti is getting out of hand! Mä haastoin juontajaparini Jani Jääskeläisen mukaan Herkuttomaan huhtikuuhun, sillä seurauksella että meillä on nyt veto päällä. Se joka ensimmäisenä sortuu johonkin herkkuun (tai muuten rikkoo sääntöjä, esim käyttämällä hissiä eikä rappusia) joutuu kärsimään jonkun kamalan rangaistuksen jonka meidän kuuntelijat saa päättää. This is VERY scary.

Saulilla oli pienet kokkarit tänään Privéssä. Sauli pahoitteli että ei ollut ehtinyt mun läksiäisiin. En ollut lähettänyt sille edes kutsua kun jotenkin ajattelin että melkeinpressa ei salee (no pun intended) olisi sinne tullut, mutta olisipa vaan! Ja tulikin, mutta kuulema vasta niin myöhään ettei me enää siellä oltu. Ei toisaalta pitäisi olla yllättynyt, olihan bileet Storyvillessä. You can take the Storyville out of Sauli but not the Sauli out of Storyville. Eiku…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home