LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, July 04, 2007

Annika Sörenstam

Mun ei pitäisi lukea lääkärisivustoja. Mulla on toista päivää vatsa kipeä vasemman rinnan alta, joten tietysti päätin näppäränä googlaajana (joten siis suorastaan lääkärinä) itse diagnosoida itseni. Tää on paljon nopeampaa ja tehokkaampaa kuin oikealle lääkärille meneminen, ajattelin. No helvetti, ei ole. Mä oon diagnosoinut itselleni jo suolistosyövän, sydäninfarktin (tai ainakin jonkun sydämen vajaatoiminnan) ja haimakin pettää minä hetkenä hyvänsä. Eli on ehkä parempi, että mä vaan odottelen, ja jos ei parane niin meen (oikealle) lääkärille. Niiltä saa kerralla yleensä korkeintaan yhden sairauden. Mä löysin niitä vartissa netistä kolme (melkein neljä, ennen kuin ilmeni että sappikivet ovat oikealla, ei vasemmalla). Nyt mä oon niin uupunut, että mä aion pelata vähän pasianssia. Kauhee ressi.

Tänään meen taas pelaamaan golfia (olin eilenkin 3 tuntia). Se menee hyvin. Löin kauemmaksi kuin Mikko. Ja pro vähän väliä sekoitti mut yhteen toiseen, ja kutsui mua vahingossa Annikaksi (Sörenstam). Täysin ymmärrettävää.

Ja nyt nettivinkki: Täällä voi testata miten viisas on (ei ehkä ihan superluotettavasti, mutta aika hauskasti). Mulla on koossa 21 oikeaa vastausta, ja mulla on se tossa auki koko ajan, jos vaikka saisin jotain valaistuksia. Tuohon jää koukkuun.

9 Comments:

  • At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tervetuloa kotilääkäri-kerhoon vaan!

    Diagnosoin näppärästi netin kautta pohjekramppini johtuvan veritulpasta... Taidan kuitenkin kokeilla venyttelyä ennen leikkausajan varaamista. ;-)

     
  • At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Täällä suomalainen versio älytestistä: http://ilmatar.net/~np/aly/

     
  • At 4:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oikeesti! Mä sain yhden vastauksen! Mun ajatus ei ihan ymmärrä moista älykkyyttä. Help mii pliis!

     
  • At 4:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    16 oikein. Sitten hyökkäsi pomo työhuoneeseen ja piti sulkea selain. :)

    Mutta mitä on tapahtunut NRJ:n aamujen LÄRVÄTSALON UUTISILLE?!? Ei oo tämä työviikko ollut ollenkaan tasapainossa, kun jotain puuttuu. Onko ne lopetettu, vai siirretty jollekin toiselle aikaslotille?

     
  • At 7:31 PM, Blogger Lotta said…

    Kas, lähetys alkaa nyt kesällä klo 7, eli show menee 7-11, joten kaikki jutut ovat vierähtäneet ikään kuin tunnin eteenpäin.

    Mun haimaräjähdys on mennyt ohi, eli tää ei ehkä ollutkaan hengenvaarallista. Onneksi en diagnosoinnut ketään muita. Vielä.

    Heh, toi testi ei oo helppo, mutta sitten kun siihen ajatteluun pääse kiinni, niin se lähtee. Siellä on esim. 52 hours in a week, 9 lives of a cat, 13 is unlucky for some jne :) Tsemppiä, jaksaa jaksaa! :)

     
  • At 9:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Lotta,

    Viisuhuuman jälkeen olen silloin tällöin käynyt lukemassa blogiasi. Tänään se oli virhe. Olen istunut kohta tunnin rasittamassa aivonystyröitäni älykkyystestin parissa. Argh, mitä tehokasta ajankäyttöä!!
    Niin kauan (14 oikein) se oli hauskaa, kunnes keksi googlen (31 tai omasta mielestä 33 oikein, mutta kahta viimeistä tää ei muka hyväksy). Prkl!

    Hyvää kesää,

    A

     
  • At 11:53 PM, Blogger Lotta said…

    Sorry A, pahoitteluni :) Ja kiitos viimeisestä!

     
  • At 10:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Lotta, älä paljastele! Mä tahkoan vieläkin tuota testiä ja toi 13 oli juuri yksi puuttuva. Mulla on 22 kasassa vaikka oon blondi.

     
  • At 4:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    äh, wikipediaan nojaten yhdessä kohdassa on asiavirhe! ei niin, että juuri sen takia en sitä heti hokannut.. ai niin, näitähän on neljä eri testiä...niin koukussa, niin koukussa...

     

Post a Comment

<< Home