LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, December 01, 2008

Lehdistökatsaus

Mä oon töissä, koska en kuudesta rivistä huolimatta voittanut lotossa. Ilta-Sanomien otsikkotoimittaja on ollut hövelillä tuulella viikonloppuna. Also, mä olen kamala pilkunnussija. Kannessa: Viekö Obama Suomen Natoon? Tietenkin. Sieltä tulee vaan eräänä päivänä soitto, että Huomenta bitches, you iz now in NATO. Sivulla 9 on kerrattu lyhyesti uutisia politiikasta, ja yhden jutun otsikko on: Vanhasen suosio laskee, USA:n Rice kylään. Ööh, syy/seuraus?

4 Comments:

  • At 3:30 PM, Blogger Nuori Nainen said…

    Soot niin ihana ja hauska!! Sun blogi on mun ykkös-suosikki!
    Tapsalla ja Lehtisellä ei oo mitään jakoa.

     
  • At 7:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Iiihanaa että olet tullut takaisin!! Onneksi kävin vielä katsomassa täällä, jesjesjesjes!!! Olet niin paras sanansäilän käyttäjä!

     
  • At 12:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ihanaa, että olet back. Oon kaivannut sun blogia ihan kamalasti. Pysy täällä, pliis!

    T: SYL-sisko

     
  • At 2:33 PM, Blogger sessan said…

    Kiva kun tulit takaisin. Olen pitkin syksyä käynyt kurkkimassa josko pelastaisit taas päiväni.

    Piti jopa aloittaa oman blogin pitäminen kun en voinut enää purkaa sappea sun tilitysten kautta :-)

     

Post a Comment

<< Home