LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, January 18, 2006

Maailman terveellisin ihminen

Olin tänään kuntoilemassa. Taas. I’m so athletic I blow myself away. Siis olen ehkä maailman, nay – universumin! – urheilullisin ihminen! Olin sporttailemassa ministerin (Mari Kiviniemi) ja kansanedustajan (Jyri Häkämies) kanssa. Tai siis no en nyt varsinaisesti kanssa, ne nyt vaan olivat siellä salilla samaan aikaan. Mutta koska sali on aika pieni niin me juteltiin koko ajan, eli mun mukaan ainakin oltiin siellä yhdessä treenamassa.

On aivan uskomatonta miten atleettinen mä oon. Huomatkaa miten tästä kaikesta tehdään jätti-iso numero. Vähän samalla tavalla kun jos mies siivoaa. Tai kun mun veli lukee kirjan. Nyt pikkuveljeni Calle ehkä lukee vähän enemmän, mutta vielä vuosi sitten lukusaldo oli yksi kirja: Tiger Woodsin golfkirja. Ja joka kerta kun tuli lukemisesta puhe (noin viiden vuoden ajan) niin Tiger-kirjasta muistutettiin kyllä kaikkia (myös niitä jotka eivät osallistuneet keskusteluun, vaan olivat esimerkiksi aivan vieraita ihmisiä ravintolan viereisessä pöydässä). Musta tulisi hyvä mies.

Enkä ole vain urheillut, ehei. Mä vein myös tyhjät pullot kauppaan. Voi, tätä tehokkuuden määrää! Pulloja (and mind you, EI viinapulloja!) oli kerääntynyt aika paljon (13.95 €…). Nyt tuntuu ihan siltä kuin olisi muuttanut isompaan asuntoon!

2 Comments:

  • At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sinut on haastettu! Lue blogistani ohjeet

     
  • At 11:37 PM, Blogger Lotta said…

    No mutta! Katsohan kaksi postausta sitten: mut haastettiin jo, ja otin jopa haasteen vastaan! :o) Kiitos haasteesta, kuitenkin!

    http://www.blogger.com/comment.g?blogID=17997742&postID=113750848421364971

     

Post a Comment

<< Home