LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, July 10, 2007

Pimp my MySpace

Pimppasin, eli tuunasin mun MySpacen. Sivustoja voi olla enemmänkin, mä eksyin MySpace Pimperille. Nyt mulla on Manhattan-tausta. Se on hieno, mutta siinä on vielä muutama hämminki, kaikki tekstit ei näy. En siis ehkä vielä ole ihan koodaajanero. Ja kun sanon koodaajanero, tarkoitan että jossain vaiheessa lyhyttä kopipeistaussessiota selkeästi jokin asia jäi huomioimatta. Toinen vaihtoehto oli pinkki Baby Phat -tausta, ei paha sekään.

Mä oon koukussa tietokoneen Spider-pasiansiin. Tavallaan parempi että on koukussa siihen, kuin vaikka viinaan tai huumeisiin tai uhkapeliin (Spiderissa ei voi panostaa rahaa, onneksi), mutta heti kun meen koneelle, ja avaan Wordin ja päätän kirjoittaa, niin pitää aina välillä pelata Spideria. Onneksi on olemassa tietokoneet, en ikinä jaksaisi jakaa korttipakkoja joka kertaa tuolla lailla. En myöskään uskalla enää olla kotona iltapäivisin. Mä oon kaksi kertaa kahden viikon sisään tehnyt ostoksen TV-shopista. Mä en enää voi olla kotona, TV päällä taustalla, kun heti losaa jotain. Oikeasti, ketkä ovat ne ihmiset jotka ostavat tavaroita TV-shopista?! No, minä ilmeisesti. Mutta hei, Magic Bullet on ollut ihan paras ostos ever, ja kohta kotiin tulee myös Swivel Sweeper –pölynimuri. En salee enää tee mitään muuta kuin siivoilen. Ja välillä teen pirtelöitä tai margaritoja mun Bulletilla.

6 Comments:

  • At 10:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    I think http://www.zooped.com is way better than myspace

     
  • At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mikäs se toinen ostos TV-shopista on?

     
  • At 11:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mä olen himoinnut Magic Bulletia jo pitkään. Olen kuullut herjaavia tarinoita, joissa mainitaan kova ääni ja moottorin kuumeneminen. Ne ovat pelästyttäneet, enkä ole uskaltanut MB:tä ostaa.

    Hobby Hallissa oli joskus ihan vastaava, mutta eri nimellä. En ostanut sitäkään. Oli vissiin halvempi. Halpa kopio. Ugh.

     
  • At 10:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Aika rohkeeta tunnustaa ostavansa kamaa TV-shopista..ite kuulun siihen ryhmään joka julkisesti tuhahtaa halveksuvasti moisille turhuuksille, mutta syvällä sydämessä osaa mainokset ulkoa ja uskoo vakaasti että kyseiset laitteet parantaisivat elämänlaatua huomattavasti. Eli toisin sanoen: Oon kade sun Bulletista!:)
    -M-

     
  • At 11:34 AM, Blogger Sijoittajaksi said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 11:35 AM, Blogger Sijoittajaksi said…

    MySpace on jo vanha, uusin tulokas on Yuwie! Yuwie on helpompi kuin MySpace ja hauskempi! Yuwie myös maksaa kaikesta mitä teet sivuilla. Kun lisää kuvan, katsot kuvaa, kirjotat blogiin jne. Saat aina muutaman roposen =) Kokeilkaa Kokeile Yuwieta!

     

Post a Comment

<< Home