LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, January 19, 2009

Curacao jääkaapissa

Olipa masentavaa käydä matkamessuilla pyörimässä, ilman että on rahaa tai aikaa tai mahdollisuutta lähteä mihinkään. Olen tosin aika varma, että voitan arvonnassa Curacaon-matkan, sillä messuilla oli varmaan vaan noin vajaa 100 000 muuta kävijää jotka siihen osallistuivat, eli sikäli näyttää ihan hyvältä. Mä myös otin Curacao-esitteen, jotta osaan sitten orientoitua heti kun voitto napsahtaa.

Mä ajattelin leikata esitteestä kuvia, ja laittaa ne jääkaapin oveen, mutta tajusin, että jääkaapin ovi on jo täynnä kaikkea hirveen TÄRKEÄÄ. Siellä on:

- Viimeisin kirje kummilapseltani El Salvadorista, ja tämän kuva. Ne muistuttavat minua aina siitä, että pitää olla huono omatunto, koska en ole saanut aikaiseksi lähettää hänelle tarroja ja värikyniä, jotka ostin sille lahjaksi.
- Lottonumerot kestolotosta.
- Jossain tappavan tylsissä häissä käytetty paikkakortti, jonka veljeni aikamme kuluksi häissä päätti illustroida eri kuvilla hanureista (en tarkoita sitä soitinta).
- Viiden euron dollarinseteli, joka on viiden euron arvoinen Storyvillessä (jos se enää on voimassa), sekä leikattu kuva Happyhour-lehdestä (joka siis on Storyvillen, On The Rocksin, Rymy-Eetun etc. Yhteinen lehti). Kuvassa mä juon pillillä skumppaa pienestä piccolo skumppapullosta ja alla on teksti: ”Koomikko Lotta Backlund nautti silminnähden kesäisestä terassitunnelmasta”. Sana ”silminnähden” oli mun mielestä niin hieno, että kuva oli pakko säästää. Siis mitä se ees tarkoittaa? Että olin tosi kännissä?
- Kopio kirjeestä, jonka Museum of Modern Art lähetti Andy Warholille vuonna 1956, jossa kirjoitettiin tyyliin, että ”kiitos, mutta ei kiitos, museon johtokunta on päättänyt, ettei teidän taidettanne tarvita täällä, kiitos vaan” (paperi tuli mukana Andy Warholin suunnittelemassa laukussa jonka ostin).
- Maihinnousukortti eräältä lennolta viime vuonna. Maihinnousukortti järkytti minua, sillä tähän asti olen AINA ollut Lotta Backlund MS. Nyt yhtäkkiä olin Lotta Backlund MRS! MRSitäs helvettiä? Lentoyhtiökö naitti minut tuosta vaan?

Eli tällä haavaa ei mahdu Curacao-kuvia.

4 Comments:

  • At 9:46 PM, Blogger Emmi Nuorgam said…

    Hei mäkin voitan sen matkan!
    Nim. Varaa vain metrilakuihin.

     
  • At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dear Mrs Backlund.

    Mä huomasin kanssa päässeeni naimisiin matkustaessani marraskuussa. Mä oon jotenkin ihan varman, että niillä on joku ikästandardi (tää 29 vee), jonka jälkeen kukaan ei voi enää olla ms. Voikohan siihen lappuun vaatia jonkun oikaisun (siis seuraavalle lennolle, se yksi reissu rouvana oli ihan jees), ja joutuukohan siitä maksamaan erikseen...

    - Mrs Korhonen

     
  • At 2:32 PM, Blogger Lotta said…

    Ahaa, mielenkiintoinen teoria, rouva Korhonen! Saatta olla, että se tosiaan menee noin. Mutta ikäraja on siis 28. Mä rupesin just miettimään, ja saattaa hyvinkin olla, etten ole lentänyt mihinkään lokakuun jälkeen, jolloin täytin 28. Lensin kyllä Ouluun viime viikolla, mutta se oli e-lippu, enkä edes printannut sitä ulos, joten en yhtään muista mitä siinä luki. Pitääkin tarkistaa jos olisi vielä se sähköposti tallella.

     
  • At 2:55 PM, Blogger Lotta said…

    Hmm. Varasin äsken keikkalennot Rovaniemelle ja Ouluun. Olin MS. En mä vaan tajuu.

     

Post a Comment

<< Home