LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, January 12, 2009

Helpotus

Huh. Hetken mä olin jo huolestunut, kun vaikutti siltä, ettei eurovaaleissa ole asettumassa päteviä, hyviä ehdokkaita ehdolle. Tänään onneksi kuitenkin Jani Sievinen vahvisti ehdokkuutensa. Grattis, Eurooppa.

Viikonloppuna olin keikalla Kotkassa ja Vuokatissa. Aika pitkä väli tuli ajamista lauantaina. Puoli yhdentoista jälkeen hypättiin Kotkassa keikkabussiin ja heti siinä seitsemän aikaan illalla oltiin perillä Vuokatissa.

Seuraatteko Presidentin Kanslia –sarjaa? Mun mielestä se on aivan nerokkuuden multihuipentuma, ja se on yksi sarja, joka mun on ihan PAKKO joka viikko saada nauhalle. Se on tehnyt aika ison parannuksen mun mielestä viime syksyn aikana, en tiedä onko joukkoon liittynyt joku uusi kirjoittaja tai jotain. Lauantain jakso oli taas ihan mahtava. Sarjan dialogi on nerokasta, ja siinä vedetään monesti niin överiksi, että se on vaan ihan laugh-out-loud –hauskaa. Mutta ei tietenkään kaikkien mielestä. Taas oli tullut joku kamala palauteryöppy YLE:lle, koska ohjelmassa vihjattiin että Niinistö on tosi vanha, ja että sen vaimo on tosi nuori. Jeesus sentään. Miksi kaikki, joka naurattaa mua, vituttaa kaikkia muita?

No joo, itse asiassa totuus oli tämä, mutta ainakin iltapäivälehdet olivat lööpissä kovin pöyristyneitä siitä, että Saulista tehtiin vitsiä. Joistakin vaan ei kai saisi vitsailla.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home